Mijn Communities
Help

Update Het indienen van een aanvraag in 4me is veranderd

door Meulstee (Bijgewerkt ‎15-06-2023 12:14 door Ingrid Russchen VISMA )

Update

Vandaag, 15 juni 2023, hebben we de laatste aanpassingen doorgevoerd. Bij alle applicaties maken we bij het aanmaken van een aanvraag geen verschil meer tussen incident en vraag. Wel kan het zijn dat er voor bepaalde applicaties nog specifieke templates in gebruik zijn. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het proces voor het indienen van aanvragen bij het Service Center zal vanaf 13 juni veranderen.

 

Wat gaat er veranderen?

Momenteel registreer je een aanvraag door te kiezen of je een incident of een vraag hebt over een applicatie. Dit veranderen we in 1 soort aanvraag, waarmee je zowel een vraag als een incident kunt melden. De nieuwe template heet "Ik wil iets melden".

 

Wat blijft hetzelfde?

De beoordeling of jouw aanvraag een vraag of incident is zal nog steeds plaatsvinden door een Support Consultant van het Service Center. Uiteraard koppelen wij deze beoordeling aan jou terug.

 

Het blijft natuurlijk nog steeds erg belangrijk om jouw aanvraag goed te onderbouwen met de informatie die je hebt. Dit helpt ons bij een goede beoordeling en snelle afhandeling.

 

Wat moet ik zelf hiervoor doen?

Je hoeft voor deze aanpassing niets te doen. Wij zullen deze wijzigingen op de achtergrond doorvoeren. Hiervoor hebben we een aantal dagen voor nodig. Als de wijzigingen voor alle applicaties zijn doorgevoerd zullen wij je hierover informeren.

 

Voor de volledigheid is het goed om te weten dat de ingediende aanvragen uiteraard gewoon beschikbaar blijven.

2 Opmerkingen
Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

Ik vind dit een ongewenste oplossing voor als je een vraag wil stellen. Bij een vraag kun je namelijk vaak niet de velden "Ik doe", "Ik zie" en "Ik verwacht" invullen. Prima dat jullie incidenten en vragen willen bundelen maar maak de voorgenoemde velden niet verplicht om in te vullen en voeg een veld "Vraag" toe. Nu moet ik een vraag noodgedwongen als volgt indienen:

MauricevandePol_0-1687938101816.png

 

door Brian van de Grift

@Maurice van de Pol Dank voor jouw feedback. Wij nemen dit mee in de verdere optimalisatie van het systeem en onze processen.