Mijn Communities
Help

Navigiatiepagina Visma Raet community

door Henk Hesseling

Wij ontvingen van een aantal gebruikers feedback dat zij geen goed overzicht hebben van de structuur van de community of sommige onderdelen lastig kunnen vinden.

 

Hiervoor hebben wij een navigatiepagina gemaakt. Hiermee navigeer je rechtstreeks naar elk deel van onze Visma Raet community. Je vindt hier alle producten en daarbinnen alle beschikbare onderdelen. Onderstaand een deel van deze pagina als voorbeeld.

HenkHesseling_0-1650525128862.png

Door te klikken op ► ga je direct naar het geselecteerde onderdeel binnen de community.

 

Hierbij de URL van deze pagina: 

https://community.visma.com/t5/Navigeren-Visma-Raet/bd-p/nl_ra_Visma_Raet_nav_matrix

 

Tip: stel deze pagina in als favoriet in je browser.

 

3 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Boven dit artikel staat een menubalk, met daarin een link 'navigeren' naar de navigatiepagina. Helaas mis ik deze menubalk op de 'homepage'. Dan heb je geen snelkoppeling in je favorieten nodig.

GeaBussinkVeerbeek_0-1650632369317.png

Op zich is het een handige pagina, maar helaas kun je niet zien wanneer je een link hebt bekeken. En aangezien het heel veel vinkjes zijn, en je ook wel eens wordt afgeleid als je in de community zit, ben je gauw het spoor bijster (die 'gelezen' markering mag weer ongedaan gemaakt worden als je Mijn Visma verlaat).

Ellie van der Heide
CHAMPION **
door Ellie van der Heide

Ik vind de navigatie pagina wel weer minder handig omdat je dan weer te veel producten ziet, ook die je niet afneemt. Is daar nog iets slims op te verzinnen Raet ?

Ina Banis
CHAMPION *
door Ina Banis

Ik mis ook iets over reserveringen in het navigatiescherm. Ik wil nu vakantie- en eindejaarsuitkering handmatig uitbetalen, maar kan geen handleiding vinden.