Mijn Communities
Help

Lancering Mijn YouServe

door Johan Devillé (Bijgewerkt ‎31-01-2024 14:27 door Léon van Berkel VISMA )

Na een uitvoerige ontwikkeling zijn wij trots om te melden dat Mijn YouServe klaar is voor lancering!
Het portaal voor de gebruikers van YouServe HR Core om alle HR-zaken te regelen. 

 

JohanDevill_0-1700729952779.png

 

Mijn YouServe is dé nieuwe startpagina voor al jouw HR taken waarmee we jouw HR leven nog makkelijker maken. Met Mijn YouServe beschik je over:  

 

  • Een gloednieuw portaal waar jij al je HR-zaken regelt . Van het aanvragen van verlof, declaraties tot aan het checken van je personeelsdossier en je flexibele arbeidsvoorwaarden.
  • Gemakkelijk en snel toegang tot alles wat je nodig hebt als medewerker, manager of HR professional.
  • Al jouw belangrijke notificaties en taken direct zichtbaar.

Mijn YouServe vervangt zowel het huidige "Youforce Portaal" als “Home”.

Screenshot 2023-11-23 at 10.09.45.png   Youforce portaal

 

JohanDevill_3-1700730669256.png Home

 

Stap meteen over op de nieuwe omgeving.

Stap snel over op Mijn YouServe. Dit werkt heel eenvoudig:

 

  • Vraag de activatie van Mijn YouServe voor jouw organisatie aan bij het Service Center via een 4ME request.  Indien jouw organisatie “Home” gebruikt heb je tot 31 december 2023 de tijd. Indien je YouForce Portaal gebruikt heb je hiervoor tot uiterlijk 1 mei 2024 tijd. Vanaf 1 mei 2024 zetten we voor alle gebruikers de knop om naar de nieuwe omgeving. 
  • Neem een kijkje in de YouServe Community kennisbank onder Portaal waar je de Quick Reference Cards van onze nieuwe startpagina kan raadplegen.

 

Goed om te weten.

  1. Mijn YouServe blijft voorlopig gebruikmaken van de huidige Youforce beheermodule voor gebruikersinstellingen en authorizations.  Je medewerkers, managers, HR Professionals en beheerders loggen in met hun bestaande credentials.
  2. Als beheerder kun je de banner van Mijn YouServe aanpassen in de stijl van je eigen organisatie.  Ontdek hier alles over in dit kennisartikel.
  3. Mijn YouServe en het Youforce portaal kunnen simultaan gebruikt worden. Omdat Mijn YouServe enkel op organisatieniveau geactiveerd kan worden en niet op individueel gebruikersniveau adviseren we je om de nieuwe URL https://mijn.youserve.nl/ binnen jouw organisatie te communiceren na validatie door jou en je HR collega’s. 

 

Ontdek de mogelijkheden.

Om echt meerwaarde te kunnen bieden aan de gebruikers raden wij je aan om de komende maanden Mijn YouServe te activeren en hierover te communiceren.

Heb je hulp nodig? Onze collega’s van het Service Center staan paraat om je vragen te beantwoorden. Uiteraard kun je bij vragen ook altijd contact opnemen met jouw Service Delivery Manager.

 

We zijn razend enthousiast over Mijn YouServe en kunnen niet wachten om jullie ervaringen te horen!

 

2 Opmerkingen
borstwi99
CONTRIBUTOR *
door borstwi99

Voor onze organisatie is mijn.youserve geactiveerd. Echter voor de PSA gebruiker is de tegel Salarisdossier onvindbaar.

door Léon van Berkel

@borstwi99 

 

Bedankt voor je vraag.  Maak hiervoor svp een 4Me ticket aan dan kan onze servicedesk dit voor jou en je organisatie uitzoeken. Dat gaat sneller en beter dan via deze community.