Mijn Communities
Help

Start nieuw klantportaal: Mijn YouServe support

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎12-10-2023 15:25 door Léon van Berkel VISMA )

Update donderdag 27 juli 2023

Inmiddels hebben al veel klanten uit de eerste groep klanten aan ons de Admin gebruiker doorgegeven. Indien je dit nog niet gedaan hebt, doe dit dan zo snel mogelijk.

 

Aanstaande dinsdag 1 augustus 2023 gaan wij de laatste groep klanten benaderen via mail.

Bedenk nu alvast wie je als Admin gebruiker hiervoor wilt aanmelden.

 

Ons doel blijft om alle klanten en hun medewerkers vanaf 17 oktober 2023 via dit nieuwe klantportaal Support te gaan verlenen, zoals in dit oorspronkelijke bericht weer gegeven.

 

Oorspronkelijk bericht 11 juli 2023:

Wij stellen je graag op de de hoogte van ons nieuwe klantportaal Mijn YouServe support.

 

Wat is Mijn YouServe support? 

Mijn YouServe support is een geïntegreerd portaal om kennis, samenwerkingen en inzichten te delen. Mijn YouServe support vervangt het vroegere Serviceplein. 

 

LonvanBerkel_0-1689082093366.png

 

Wat zijn de mogelijkheden van Mijn YouServe support?

  • Toegang tot Support (YouServe Klant Contact Center) om voor jouw organisatie tickets te registreren. Dit wordt namelijk de nieuwe route naar het inloggen in 4Me; 
  • Toegang tot de Community voor nieuws en updates over onze producten en voor het raadplegen van onze kennisbank;
  • Toegang tot Organisatie:
    • Inzicht in de facturen van jouw organisatie;
    • Gebruikers vastleggen en beheren die de facturen van jouw organisatie mogen bekijken en downloaden;
    • Gebruikers vastleggen en beheren die namens jouw organisatie toegang krijgen tot 4Me.

Toegang

Via de pagina ‘inloggen’ op onze website kies je voor de knop ‘Mijn YouServe support’ (Visma Home) om naar het klantportaal te gaan.

 

Admin-gebruiker voor jouw organisatie

Voor het het beheer van het nieuwe klantportaal Mijn YouServe support binnen jouw organisatie vragen wij binnenkort de gegevens op van de beoogde beheerder. Deze Admin-gebruiker kan als beheerder meerdere gebruikers toevoegen en onderhouden voor verschillende doeleinden. 

 

De eerste groep klanten is hierover op vrijdag 30 juni 2023 geïnformeerd. Uiterlijk begin augustus 2023 zullen we de overige klanten benaderen.

 

Huidige support gebruikers 4Me

Op het moment dat de Admin-gebruiker bekend is, gaan we voor de support gebruikers ook alvast een Mijn YouServe support account aanmaken. Elke nieuwe Mijn YouServe support-gebruiker ontvangt bij eerste aanmelding een welkomstmail met een link om het account te activeren en een wachtwoord in te stellen. Bestaande support gebruikers ontvangen geen welkomst mail.

 

Bestaande support (4Me) gebruikers van jouw organisatie kunnen nog tot 17 oktober 2023 gebruikmaken van de tegel in Youforce. Vanaf die datum zijn zij aangewezen op de tegel Support in ons nieuwe klantportaal Mijn YouServe support. 

 

Vragen

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan kun je terecht bij ons Klant Contact Center. Ons algemene nummer is 088 230 2700. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Mocht je niet gelijk verbonden worden of wil je graag gebeld worden, vul dan het contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. 




 

 

 

6 Opmerkingen
Kitty van Kleef
CONTRIBUTOR **
door Kitty van Kleef

Beste Léon,

 

Ik heb mij als beheerder aangemeld maar klopt het dat ik alleen nog facturen en gebruikers zie?

En niet zoals jij laat zien de Community en Support?

KittyvanKleef_0-1690784753457.png

 

Ik hoor het graag.

Alvast dank,

Gr. Kitty van Kleef

 

tomhospes
CONTRIBUTOR **
door tomhospes

Hallo,

 

en het enige wat ik zie is onderstaande.

tomhospes_0-1690788429315.png

 

vriendelijke groet,

 

Tom Hospes

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎31-07-2023 12:20 door Léon van Berkel VISMA )

In algemene zin is het van belang om in te loggen zoals vermeld in tekst van dit bericht:

 

Toegang

Via de pagina ‘inloggen’ op onze website kies je voor de knop ‘Mijn YouServe support’ (Visma Home) om naar het klantportaal te gaan.

 

Mocht je toch een issue houden maak hiervoor dan een 4Me ticket aan. Dat is voor ons gemakkelijker te beantwoorden dan via de Community.

 

@Kitty van Kleef  Ik heb je zojuist een persoonlijk bericht aan je gestuurd met hierin een specifieke vraag.

 

@tomhospes We zien dat bij jouw bedrijf nog geen Admin gebruiker geregistreerd is. Het is mogelijk dat je inmiddels een Admin gebruiker aan ons hebt doorgegeven. Deze aanmeldingen worden elke woensdag verwerkt.

Indien je al eerder, vóór woensdag 26 juli 2023, een Admin gebruiker hebt doorgegeven maak dan svp een 4Me ticket aan om dit verder door ons te laten uitzoeken.

 

 

 

Kitty van Kleef
CONTRIBUTOR **
door Kitty van Kleef

Beste Léon, 

 

Het is gelukt!

Ik had waarschijnlijk de verkeerde URL.

KittyvanKleef_0-1690799390139.png

Dank voor je hulp.

Gr. Kitty

tomhospes
CONTRIBUTOR **
door tomhospes

@Léon van Berkel 

 

Ik zal wel in gebreke zijn gebleven maar waar kan ik de admin gebruiker doorgeven.

Als jij het kan regelen ik ben zelf de admin gebruiker.

 

Vriendelijke groet,

 

Tom Hospes

door Léon van Berkel

@tomhospes 

Goedemiddag Tom,

 

Dit kan je niet via de Community regelen 🙂

Morgen, dinsdag 1 augustus, ontvang je hierover een mail.

 

Jouw bedrijf zit in deze "1 augustus-groep" van klanten.

 

Met vriendelijke groet, 

Léon

LonvanBerkel_0-1690803373500.png

 

Quote uit bericht:

"Aanstaande dinsdag 1 augustus 2023 gaan wij de laatste groep klanten benaderen via mail.

Bedenk nu alvast wie je als Admin gebruiker hiervoor wilt aanmelden."