Mijn Communities
Help

Zelf rechten toekennen aan gebruikers in Mijn YouServe Support

door Léon van Berkel (Bijgewerkt ‎07-11-2023 11:42 door Roelof Dries VISMA )

Vanaf morgen, dinsdag 7 november 2023, 19:00 uur, komt er een nieuw selectie-/aankruisvakje beschikbaar in ons nieuwe ‘Mijn YouServe support’ (Visma Home) klantportaal bij de Support gebruiker.

 

Dit nieuwe selectie-/aankruisvakje is zichtbaar voor Admin gebruikers na de volgende stappen uitgevoerd te hebben:

  1. Klik op Mijn YouServe support via link
  2. Klik vervolgens op de tegel Organisatie
  3. Kies daarna op Gebruikers > Mijn support (rechtsboven)

Na het kiezen van de Support gebruiker via het potloodje ziet u het nieuwe selectie-/aankruisvakje in het scherm “Gebruiker wijzigen”. 

 

Via dit nieuwe selectie-/aankruisvakje "Access to all Requests"/"Toegang tot alle serviceaanvragen" kunnen Admin gebruikers er zelf voor zorgen dat een gebruiker toegang heeft tot alle tickets/serviceaanvragen.

 

Let op: de huidige rechten van bestaande gebruikers blijven ongewijzigd. Voor de meeste support gebruikers houdt dit in dat ze alle tickets/serviceaanvragen binnen de organisatie kunnen zien. 

 

Indien dit veld niet is aangekruist dan ziet een Support gebruiker alleen zijn/haar eigen tickets en de tickets waar deze gebruiker in “getagd” is.

 

LonvanBerkel_0-1699264806339.png

 

Quick Reference Card (QRC)

Onderaan dit bericht vind u een nieuwe, aangepaste Quick Reference Card (QRC).

 

Admin gebruiker

Heeft jouw organisatie nog geen beheerder(s) aangewezen die de rol van Admin gebruiker heeft en daarmee gebruikers kan toevoegen, aanpassen of verwijderen? Vraag dit dan aan via onderstaand contactformulier met hierin vermeld de gewenste gebruiker(s). 
Let op: dit contactformulier blijft nog beschikbaar tot 31 december 2023. Vanaf 1 januari 2024 willen wij je vragen om telefonisch contact met ons op te nemen

 

Vragen

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan kun je terecht bij ons Klant Contact Center. Ons algemene nummer is 088 230 2700. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Mocht je niet gelijk verbonden worden of wil je graag gebeld worden, vul dan het contactformulier in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.