Mijn Communities
Help

Nieuwe 'look and feel' Medewerkerdossier (Mijn Dossier)

door Anonymous

Meer dan ooit richt Visma | Raet zich op het moderniseren en toekomstbestendig maken van haar software. Als volgende module nemen wij het Medewerkerdossier (‘Mijn dossier’) onder handen.

Ten eerste hebben we 'het uiterlijk' gewijzigd naar een moderne look and feel. Door het Medewerkerdossier responsive te maken is het nu nog beter geschikt voor moderne mobiele apparaten. Hierdoor wordt het makkelijker om mijn dossier en mijn loonstrook te raadplegen op bijvoorbeeld een tablet of mobiele telefoon. Ook zijn er voorbereidingen getroffen voor nieuwe functionaliteiten; te weten de interactieve loonstrook. Hierover zullen wij binnenkort meer communiceren. 

Wat betekent dit voor jou als applicatiebeheerder? 

Om je voldoende tijd te geven om kennis te maken met de nieuwe versie én om eventueel handleidingen etc aan te passen, stellen wij per 1 juli aanstaande naast het huidige dossier ook de nieuwe versie beschikbaar via Toegangsbeheer. Je kunt dan zelf bepalen aan wie en wanneer je het nieuwe dossier ter beschikking stelt en wanneer je als organisatie over gaat. Klik hier voor uitleg hoe je dat doet. 

Tijdens de release van oktober 2021 zetten wij het oude dossier voor iedereen uit. Per deze datum zal alleen nog de nieuwe versie beschikbaar zijn. Je hoeft hier verder niks voor te doen. Uiteraard kan je wel zelf besluiten om het Medewerkerdossier al eerder aan de volledige organisatie vrij te geven.