Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 28 maart 2024

door André Visschers

Op donderdagavond 28 maart was Flex Benefits vanaf 18:00 uur korte tijd niet beschikbaar wegens onderhoud. We hebben een hotfix geïnstalleerd die de volgende verbeteringen bevat:

  • Een oplossing voor het probleem dat Flex Benefits een fout (stekkerplaatje) toonde als medewerkers in MijnYouforce klikken op de directe link naar een doel.
  • Enkele technische verbeteringen van de procedure voor het identificeren van gebruikers.
  • Een verbetering van de berekening van de budgetwaarden voor bestaande medewerkers van organisaties die gebruik maken van Payroll Gemal.
  • Een verbetering van de berekening van de budgetwaarden voor nieuwe medewerkers en voor medewerkers met een eenmalig budget, van organisaties die gebruik maken van Payroll Gemal.
18 Opmerkingen
PAdelaar
CONTRIBUTOR **
door PAdelaar

@André Visschers Is er al een update met betrekking tot het oplossen van de problemen?  Tot op heden zijn nog steeds de oude dienstverbanden zichtbaar en is de foutmelding "uw uurloon is nul" aanwezig.

Willie
CONTRIBUTOR **
door Willie

Willie_0-1712044364921.png

Collega's krijgen deze melding. Dacht dat de verstoring opgelost was.

 

 

door André Visschers

Beste @PAdelaar 
We werken aan een oplossing voor de melding uurloon is nul.

door André Visschers

Beste @Willie 
Flex Benefits is niet meer in onderhoud.  Als deze pagina nog in beeld komt, dan wordt dat veroorzaakt door oude gegevens in jouw browser.  Oplossing: cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen uit je internetbrowser.

Willie
CONTRIBUTOR **
door Willie

Dank André ik ga het doorgeven aan de desbetreffende collega's

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

Goedemorgen @André Visschers,

 

Onze medewerkers (en ik ook) krijgen nog steeds de stekker in beeld als we proberen een aanvraag in te dienen.
Deadline is hier 6 april i.v.m. uitbetaling salaris op de 15e.

Het zijn niet mijn cookies want die heb ik al verwijderd, ook geprobeerd op mijn mobiel (waar ik nog niet eerder heb ingelogd op YF) en krijg hier ook een stekker in beeld.

 

Zijn er nog meer organisaties die hier last van hebben?

wmvanee
CONTRIBUTOR ***
door wmvanee

Helaas bij Ons ook weer het geval. Stekkermelding. Het fluctueert. Cookies ook verwijderd en nog last.

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Helaas krijgen de medewerkers bij de provincie Flevoland ook de stekker te zien en cookies verwijderen help niet.

PetravanGeenen
CONTRIBUTOR ***
door PetravanGeenen

Wij krijgen nu ook de oude dienstverbanden te zien, terwijl we hier niet eerder last van hebben gehad. Ook krijg ik, na het verwijderen van de cookies, de stekker foutmelding. Vorige week was er bij ons niets aan de hand.

 

Een medewerker heeft afgelopen zaterdag ook meer dan het maximale budget kunnen indienen. 

 

Ik zal een call indienen

Joyce Kievit14
CONTRIBUTOR ***
door Joyce Kievit14

Hier ook stekkermelding!

Ayse Salmaz 81
CONTRIBUTOR **
door Ayse Salmaz 81

Vanmorgen ging alles goed. Saldo klopte, uurloon klopte. Krijg nu aan alle kanten meldingen binnen dat werknemers een stekker zien en er niet bij kunnen. Graag ZSM een oplossing aub! 

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***
door Leo Vis1

@André Visschers Wij hebben nu ook de eerste melding dat er een afgesloten dienstverband zichtbaar is en op het juiste dienstverband de stekker; ik ga een request hierover indienen.

Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***
door Harold Reijnders

Beste @André Visschers 

 

Helaas ook hier weer deze ochtend meldingen van medewerkers die de stekker zien. Medewerkers willen graag keuzes maken voor de maand april en hebben bij ons hiervoor nog 4 dagen de tijd voor.

Graag spoedige oplossing!

 

HaroldReijnders_0-1712126145001.png

gr. Harold

 

 

 

Angela Heins1
CHAMPION *
door Angela Heins1 (Bijgewerkt ‎03-04-2024 09:04 door Angela Heins1 )

Goedemorgen @André Visschers,

 

Bij ons zijn helaas de stekker meldingen erger geworden. Het is erg lastig daar de medewerker deze week alleen nog hebben om in te dienen en nu niets kunnen.

 

Daarnaast hebben we bij 2 externe die in dienst zijn gekomen dat zij voor een dienstverband dienen te kiezen. Dit terwijl zij op het externe dienstverband geen Flex Benefit hebben. Bij 1 van de 2 zijn de bedragen geboekt op het externe dienstverband. Hier hebben we een call voor aangemaakt.

 

Het vertrouwen of alles nu juist is verwerkt een beetje weg.

 

Hierdoor dienen wij als klant meer tijd te steken aan controles. Hopelijk is het snel opgelost.

 

Groet,

Angela

lcheung
CONTRIBUTOR ***
door lcheung

@Harold Reijnders @Angela Heins1 ik zie dat er op 2 plekken de flex verstoringen staan. 

Storing Flex Benefits. - Visma Community. volgens mij kun je het beste die van 2-4 volgen. daar staat ook in dat de update vanmiddag om 12 uur is.

 

lcheung
CONTRIBUTOR ***
door lcheung

lcheung_0-1712128705859.png

 

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***
door Ingeborg Ebbers

Goedemorgen,

helaas na de hotfix van gisteren krijgen wij vanochtend weer een foutmelding.

IngeborgEbbers_0-1712208039453.png

 

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@André Visschers , als ik in de omgeving van onze klant inlog met mijn IC-account (ik heb daar geen persoonsnummer), dan kan ik wel in Flex Benefits beheer komen. In onze eigen omgeving waar ik een RO-account heb en een persoonsnummer (en een flexpakket) krijg ik de stekkermelding.

Graag spoedige fix. Wij hebben de flexpakketten geblokkeerd, maar op 10 dapril sluit Flex Benefits, dus we willen graag openzetten zodat medewerkers hun keuzes voor april nog op tijd kunnen indienen.