Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 3 april 2024 na 18:00 uur

door André Visschers

Op woensdagavond 3 april zal Flex Benefits na 18:00 uur korte tijd niet beschikbaar zijn wegens onderhoud. We gaan een hotfix installeren die de volgende aanpassingen bevat:

1. Een verbetering van de functie voor het identificeren van gebruikers.
In sommige gevallen toonde Flex Benefits een afbeelding van een stekker met daaronder de volgende foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het uitvoeren van de autorisatie: Non-static method requires a target."

 

2. Een verbetering van de functie voor het importeren van medewerkers uit HR Core Beaufort.
In sommige gevallen werd een bestand met medewerkergegevens van HR Core Beaufort (een TI-bestand) niet geïmporteerd in Flex Benefits. Hierdoor werden sommige nieuwe medewerkers niet aangemaakt of werden gewijzigde medewerkergegevens niet bijgewerkt in Flex Benefits.

11 Opmerkingen
Angela Heins1
CHAMPION *
door Angela Heins1

Goedemorgen @André Visschers ,

 

Helaas heb ik nog steeds de stekker

AngelaHeins1_0-1712210426335.png

 

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***
door Leo Vis1

Bij ons lijkt het nu goed te gaan, het reeds afgesloten DV werd niet meer getoond en ook de foutmelding met stekker/stopcontact was gelukkig verdwenen. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer, dus we houden de vinger aan de pols.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

punt 1 en 2 lijken weer te werken bij ons.

 

We missen nu alleen nog van een aantal medewerkers de salarisgegevens van februari en maart. Dit doordat zijn ten tijde van het inlezen van het 1917 bestand nog niet in FB zaten(door de fout bij het inlezen van TI bestanden)

joostma1
CONTRIBUTOR **
door joostma1

Goedemorgen @André Visschers,

 

De stekkermelding hadden wij niet, maar sinds vanochtend wel...

Marjon Delgorge1
CONTRIBUTOR *
door Marjon Delgorge1

Wij hebben ook een stekker in beeld. 

MarjonDelgorge1_0-1712214898767.png

 

 

Svanbenthem
CONTRIBUTOR **
door Svanbenthem

Bij ons is de stekker melding bij de ene werknemer opgelost en bij een ander verschijnt deze nu.

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Bij onze klant waar ik geen persoonsnummer heb alleen een IC-gebruikersnummer, kan ik wel in Flex Benefits (beheer) komen, maar in onze eigen omgeving (persoonsnummer, RO-gebruikersnummer en flexpakket)  krijg ik de stekkermelding. 

Joyce Kievit14
CONTRIBUTOR ***
door Joyce Kievit14

Helaas bij mensen die al wat ingediend hadden bij ons bijvoorbeeld op 21 maart voor de maand april, krijgen bijvoorbeeld teveel IKB uitbetaald.😣

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Helaas zijn de budget problemen bij ons (Provincie Flevoland) ook niet opgelost.

 

Andrea Hulstein
CHAMPION *
door Andrea Hulstein

Ik heb nu ook weer de stekker, dat had ik niet. 
Er zijn ook medewerkers bij ons die wel in de module kunnen.

Ook hoor ik nog issues m.b.t. opbouw budget.

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

In de Update van 12.05 uur wordt niet gesproken over de budgets. 

Wordt hier wel aan gewerkt ?