Mijn Communities
Help

Onderhoud Flex Benefits op 4 april 2024 na 21:30 uur

door André Visschers

Op donderdagavond 4 april was Flex Benefits na 21:30 uur korte tijd niet beschikbaar wegens onderhoud. We hebben een hotfix geïnstalleerd die de volgende aanpassingen bevat:

1. Een verbetering van de functie voor het identificeren van gebruikers.
In sommige gevallen toonde Flex Benefits een afbeelding van een stekker met daaronder de volgende foutmelding: "Er is een fout opgetreden bij het uitvoeren van de autorisatie: TryAuthorize error: Object reference not set to an instance of an object.".  Deze fout is opgelost.

 

2. Een verbetering van de functie voor het importeren van medewerkers uit HR Core Business/Payroll Business
Er zat een fout in de importfunctie. Hierdoor werden de uurlonen van de medewerkers op 0 gezet en werden de bedragen voor de persoonlijke budgetten niet opgeslagen.  Deze fout is opgelost. Afgelopen nacht zijn de actuele bedragen geïmporteerd uit Payroll Business.

8 Opmerkingen
Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***
door Harold Reijnders

Helaas.

 

Weer zien onze medewerkers deze ochtend de stekker.

Onze medewerkers kunnen al bijna 3 weken geen keuze indienen dit mag toch niet gebeuren VISMA/RAET!!

Gr. Harold

Inez Viallé
CONTRIBUTOR ***
door Inez Viallé

Helaas zijn bij ons de problemen nog niet opgelost en is het vandaag de laatste dag dat de medewerkers keuzes kunnen indienen.

Andrea Hulstein
CHAMPION *
door Andrea Hulstein

Ik krijg ook weer een melding van een stekker.
Ook heeft een medewerker het budget nog niet op orde. Ik zal daar zometeen een ticket  voor aanmaken met knipsels.

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Vandaag weer problemen met Flex Benefits. Heel traag. Soms komen medewerkers in Flex, bij anderen blijft het systeem laden en anderen krijgen onderstaande foutmelding:

 

BartKokGemeenteVenlo_0-1712308709630.png

 

Stieneke Oosting BO
CONTRIBUTOR **
door Stieneke Oosting BO

Ik kom ook niet in het beheerder gedeelte om de mutaties te exporteren

StienekeOostingBO_0-1712310120636.png

 

Diana9
CONTRIBUTOR ***
door Diana9

Ik kom vanmorgen ook niet meer bij het beheergedeelte, kan ook geen mutaties exporteren. Gaat bij ons volgende week spelen (11-4-2024). Ook niet na verwijderen cookies ed.

Leo Vis1
CONTRIBUTOR ***
door Leo Vis1

Jammer, jammer, ook bij ons weer een melding over stekker/stopcontact.

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Ik kan er wil in maar moet nog steeds kiezen tussen mijn 2 dienstverbanden.