Mijn Communities
Help

HR Core, Proforma en Vervanging beheren verplaatst op basis van jullie feedback

door Marleenvanderhak (Bijgewerkt ‎01-05-2023 15:59 door Marleenvanderhak VISMA )

Op 6 april is op Community Portaal  het  onderstaande bericht geplaatst voor Mijn Youforce.  Dit heeft ook gevolgen voor de vindbaarheid van HR Core Beaufort Online. 

 

UPDATE 1 mei:

De verwijder actie zoals aangekondigd in dit bericht is voltooid. Dit betekent dat de desbetreffende links op de volgende locaties te vinden zijn:

  • Vervanging beheren staat onder Beheer

 

  • HR Core Online staat onder HR voor anderen 

 

  • Proforma web staat onder HR voor anderen 

Mocht je vergeten zijn de actie door te voeren, dan wil ik je vragen onderstaande alsnog door te voeren:

  • Toewijzen van de processen HR Core Online & Proforma web aan een categorie onder HR voor anderen. 
  • Verwijderen van het proces Vervanging beheren uit de categorie onder HR voor anderen. 

                                                                                                                                                                                                

 

Op het forum hebben wij jullie gevraagd om feedback over onder welke weergave wij verschillende processen moeten plaatsen binnen Mijn Youforce. De uitslag van deze vragenlijst vind je via deze link.  Over een aantal processen waren jullie het overduidelijk eens dat deze verplaatst moesten worden. 

 

Vanuit de resultaten is besloten om de volgende processen te verplaatsen:

 

  • Vervanging beheren wordt verplaatst van HR voor anderen naar Beheer

 

  • HR Core Online wordt verplaatst van Beheer naar HR voor anderen 

 

  • Proforma web wordt verplaatst van Beheer naar HR voor anderen 

 

In de huidige situatie zullen de processen beschikbaar zijn op beide weergaven. Vanaf 1 mei zullen wij de ‘oude’ locatie verwijderen. 

 

Jouw actie vóór 1 mei: 

  • Toewijzen van de processen HR Core Online & Proforma web aan een categorie onder HR voor anderen. 
  • Verwijderen van het proces Vervanging beheren uit de categorie onder HR voor anderen. 

 

Mocht je deze actie niet voor 1 mei hebben uitgevoerd, dan zullen de processen automatisch verwijderd worden uit de desbetreffende weergave. Dit betekent concreet dat HR Core Online en Proforma Web dan niet meer gevonden kunnen worden door jouw gebruikers.