Mijn Communities
Help

Nieuw jasje portaal: Mijn Youforce

door Amparo (Bijgewerkt ‎02-10-2023 11:01 door Marloes Feenstra VISMA )

De Mijn Youforce ‘applicatie weergave’ is de directe vervanger van het huidige portaal alleen dan wel in een moderne ‘look and feel’. Wat jullie als HR Core Education klant gaan krijgen.

 

Omdat HR Core Education plaats gaat maken voor Visma.net HRM & Payroll hebben we ervoor gezorgd dat er zo min mogelijk wijzigingen en inrichtingswerkzaamheden gedaan hoeven te worden voor jullie als klant, én voor de medewerkers.

 

Voorbeeld Mijn Youforce 'applicatie weergave'

Amparo_0-1695798673766.png

 

Voor jullie als organisatie betekent dit dat er een overgang zal plaatsvinden van het huidige portaal naar Mijn Youforce. Om over te gaan hoef je geen aanvullende inrichting te doen. Mijn Youforce 'applicatie weergave' is gebaseerd op de autorisaties uit 'toegangsbeheer' en dus niet op basis van de rechten uit het nieuwe 'autorisatiebeheer'.

 

Met de overgang naar Mijn Youforce verandert wel de inlog url naar: https://mijn.youforce.com/. Deze nieuwe url is van toepassing voor de medewerker en manager, maar ook voor de professional.
Uiteindelijk gaan we naar één inlog url: mijn.youforce.com. ‘Mijn Visma Raet’ en ‘Service connector’ voor de HR professional zullen wel blijven bestaan.

 

Per wanneer?

Je kan nu al aan de gang met Mijn Youforce ‘applicatie weergave’. Het enige wat je hiervoor moet doen is de nieuwe inlog URL gebruiken: https://mijn.youforce.com/.

 

Deadline

Jullie Customer Success Manager zal contact opnemen over de exacte deadline

 

Jouw actie?

Wel adviseren we je het volgende te doen:

Voorbeeld Mijn Youforce 'applicatie weergave' voor de medewerker

Amparo_1-1695798673735.png

 

Als je toch nog ergens tegenaan loopt staan onze collega’s van het Service Center paraat om je vragen te beantwoorden.

 
 
2 Opmerkingen
jae_vink
CONTRIBUTOR **
door jae_vink

Dag,

 

Als ik als professional/beheerder nu inlog op Mijn Youforce kan ik wel de module HR Core Education opstarten maar niet in IE modus waardoor HR Core niet correct start. Moet ik nu weer een andere URL in de instellingen van Edge en/of Java plaatsen?

Of moet ik hiervoor nog iets anders doen?

 

Met vriendelijke groet

Joyce Kievit14
CONTRIBUTOR ***
door Joyce Kievit14

Bij de inlog pagina van Mijn Youforce staat er vul je email adres of Youforce gebruikersnaam.

Dit werkt erg verwarrend omdat wij alleen inloggen met Youforce gebruikersnaam.

Nu stroomt de mailbox vol met mensen die niet kunnen inloggen.

 

Kan dat aangepast? evt per organisatie?