Mijn Communities
Help

Home stopt aanstaande maand

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎02-10-2023 12:09 door Remco te Ronde VISMA )

Eerder hebben wij je geïnformeerd over ‘Home zal deze herfst worden uitgefaseerd’. Nu langzaamaan de bladeren van de bomen beginnen vallen is het moment gekomen om écht afscheid te nemen van Home.

 

Wanneer stopt Home?

De afgelopen maanden heeft jouw Customer Success Manager contact met jullie opgenomen als jullie actief gebruik maken van Home. In onderling overleg hebben deze organisaties samen met @Lotte v Dijk en/of @Remco te Ronde gezorgd dat Mijn Youforce en Autorisatiebeheer is ingericht.

 

Per 1 oktober 2023* krijgt iedere gebruiker die naar https://home.youforce.com/ gaat de volgende melding te zien:

Mijn Youforce - Redirect.png

* Sommige organisaties hebben samen met de Customer Success Manager afgesproken dat dit scherm getoond gaat worden per 1 november. Heb jij dit afgesproken voor jouw organisatie? Dan wordt dit scherm getoond vanaf die datum.  

 

 

Jouw actie



Wat als ik klant ben van Visma|YouServe met HR Core Business?

Gebruik je Home maar heb je als organisatie een contract met Visma|YouServe waarbij je het product HR Core Business (dus niet HR Core Beaufort) afneemt? Dan zal je via de community van Visma|YouServe geïnformeerd over de einddatum die voor jou van toepassing is.