Mijn Communities
Help

Home zal deze herfst worden uitgefaseerd

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎20-07-2023 08:59 door Lotte v Dijk )

Zoals jullie weten zijn we druk bezig met de ontwikkeling van het nieuwe portaal Mijn Youforce. Samen met een grote klantengroep hebben we Mijn Youforce ontwikkeld. 

 

We zijn dan ook erg blij om te kunnen zeggen dat we officieel live zijn met Mijn Youforce! 

 

Wat is Mijn Youforce?

Mijn Youforce is de vervanger van zowel Home als het Youforce Portaal. Met Mijn Youforce bieden we de gebruikers een gebruiksvriendelijke startpagina waarbij je gemakkelijk en snel kan navigeren naar het juiste proces. Je kan zoeken via de zoekbalk, een menu ingericht door jullie als organisatie en tevens vindt je de recent gebruikte links op deze pagina. Alles om het de gebruikers makkelijk te maken om de HR taken uit te voeren. 

 

Wat betekent dit voor jou?

Voor jullie als organisatie betekent dit dat er een overgang zal plaatsvinden van Home naar Mijn Youforce en dat zowel autorisatiebeheer als Mijn Youforce ingericht moet worden. 

Voordat je begint, bekijk dan even onze workshops die wij hebben gegeven (mocht je niet aanwezig zijn geweest). Als je dat hebt gekeken, dan kan jij beginnen met het inrichten. 

 

  1. Inrichten van Autorisatiebeheer
  2. Klaar? Maak autorisatiebeheer leidend d.m.v. een ticket naar de supportdesk 
  3. Inrichten van Mijn Youforce
  4. Rol het uit naar de organisatie 

Alle informatie over het inrichten, hebben wij vastgelegd op de Youforce Portaal Community. Hierbij even alle belangrijke informatiepagina's die je kunnen helpen tijdens het inrichten:

 

  1. Handleiding autorisatiebeheer
  2. Best Practice Autorisatiebeheer
  3. Welk recht in autorisatiebeheer geeft toegang tot welke proces in Mijn Youforce
  4. Uitleg opbouw autorisatiebeheer
  5. Handleiding Mijn Youforce
  6. Best Practice Mijn Youforce
  7. Quick Reference Cards Mijn Youforce 


Visma | Raet

In de komende weken zal er ook contact opgenomen worden door jullie Customer Success Manager met aanvullende informatie over de overgang en hoe wij als Visma | Raet jullie hierbij gaan ondersteunen.