Mijn Communities
Help

"Geen toegang" in performance management

door MSchopman (Bijgewerkt ‎20-12-2022 14:01 door MSchopman VISMA )

'U heeft geen toegang tot deze pagina'

 

Update 20/12: Na het aanbrengen van wijzigingen in onze infrastructuur zien wij na een week extra monitoring geen nieuwe incidenten meer optreden. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze service desk indien u toch hinder blijft ondervinden. Samen kijken we dan naar een mogelijke oorzaak en oplossing.

 

Zoals u wellicht al zelf heeft mogen ondervinden speelt er in Youforce Performance Management momenteel een situatie die veel gebruikers in de weg zit. Gebruikers krijgen bij het inloggen of tijdens het navigeren van de applicatie de volgende melding.

 

In vrijwel alle situaties is het voldoende om de pagina te verversen, en verdwijnt de melding, maar handig is anders.

JRfrKy2x.png

 

 

 

 

Via de berichtgeving willen wij u laten weten dat dit incident de hoogste prioriteit heeft in onze teams en dat het onderzoek naar de achterliggende oorzaak nog in volle gang is. De oorzaak achterhalen blijkt lastiger dan verwacht. Bij onze pogingen om deze situatie te reproduceren op ontwikkel- en test omgevingen zien we dat de situatie zich daar niet voordoet. 

 

Dit maakt dat we op een productie omgeving moeten zoeken naar aanwijzingen en hebben acties genomen om meer technische informatie te verzamelen die ons aanwijzigingen moeten gaan geven over de oorzaak.

 

In de komende dagen wordt alle informatie verzameld en geanalyseerd. Wij hopen daarmee de oorzaak te vinden van dit probleem en over te kunnen gaan tot een herstelactie op de korte termijn.

 

Namens het team, bedankt voor uw begrip.

4 Opmerkingen
Jeltje Bakker-Postma
CONTRIBUTOR ***
door Jeltje Bakker-Postma

Een leidinggevende krijgt bij ons de volgende melding 

JeltjeBakkerPostma_0-1670246862241.png

Dit heeft waarschijnlijk ook met bovenstaande te maken?
Ik zal hiervoor een request indienen.

MSchopman
VISMA
door MSchopman

Helaas, correct. De pagina verwacht een bericht met informatie maar krijgt een 'access denied' en dat resulteert in deze syntax fout.

 

Onze teams zijn druk bezig alle informatie te analyseren en krijgen daarbij alle hulp en kennis die noodzakelijk is om dit op te lossen.

carolien boon
CONTRIBUTOR ***
door carolien boon

Beste,

 

Is hier al meer over bekend, ik blijf veel klachten krijgen.

Leidinggevende proberen al hun gesprekken af te ronden, maar soms wordt dit onmogelijk gemaakt!

 

Ik hoor het graag!

MSchopman
VISMA
door MSchopman

We hebben een aantal aanpassingen doorgevoerd en zijn voorzichtig optimistisch. De 'access denied' zou nu niet meer moeten optreden maar voordat we te hard juichen houden we de situatie nauwlettend in de gaten.

 

Wat we nog wel zien/zagen is dat we aan capaciteit iets tekort kwamen waardoor gebruikers een foutmelding kregen. Ook hier hebben we vanochtend meteen actie op ondernomen.

 

We zullen de situatie nauwlettend volgen en daar waar nodig meteen ingrijpen.