Mijn Communities
Help

8 april afscheid nemen van Toegangsbeheer productie en sandbox

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎13-03-2024 16:41 door Sabine Koelewijn VISMA )

Vorige maand hebben we jullie, via onder andere dit artikel, geïnformeerd dat we per  1 april 2024 afscheid gaan nemen van Toegangsbeheer.  Een kleine check op de agenda laat zien dat 1 april Tweede Paasdag is. Daarom is  besloten de deadline uit te stellen naar 8 april 2024

 

Maak je nog gebruik van Beaufort in huis (on-premise)?

Dan hoef je voor nu niets te doen. Tijdens de migratie naar Beaufort Online ga je samen met de consultant Autorisatiebeheer inrichten.

 

De meeste klanten zijn al over op Autorisatiebeheer. Mocht dit voor jouw organisatie nog niet zo zijn 

zetten we hier nogmaals alle handige kennisartikelen op een rijtje:

Wat wordt van jou verwacht?

Richt voor 8 april 2024 Autorisatiebeheer in en maak een ticket aan om autorisatiebeheer leidend te maken. In dit bericht lees je hoe je het ticket kan aanmaken. Doe dit ook voor eventuele testomgevingen en sandboxen. 

3 Opmerkingen
MarvinTergooi
CONTRIBUTOR ***
door MarvinTergooi

@Sabine Koelewijn  Ik ben even in de war wat betreft het autorisatiebeheer en de procesweergave. Wij hebben autorisatiebeheer inmiddels helemaal ingericht. Dus 8 april zou bij ons alles gewoon moeten blijven functioneren. Wij hebben echter nog géén procesweergave, dat is niet nog helemaal ingericht. Is dat een probleem op 8 april of blijft de applicatieweergave gewoon werken?

L Weegenaar
CONTRIBUTOR ***
door L Weegenaar

@MarvinTergooi  Dat staat los van elkaar

door Sabine Koelewijn

Hoi @MarvinTergooi

Dat is geen probleem, want dat staat inderdaad los van elkaar. Je kunt de procesweergave van Mijn Youforce in Configuratie Links Mijn Youforce aanzetten zodra julie hier klaar voor zijn. Op 8 april zorgen we ervoor dat Autorisatiebeheer het leidende autorisatie systeem wordt in plaats van Toegangsbeheer. Toegangsbeheer blijft in eerste instantie wel nog beschikbaar.