Mijn Communities
Help

BELANGRIJK / ACTIE NOODZAKELIJK: Vernieuwen certificaten voor certificaat gebruikers vóór 09-09-2021 (reminder)

door Anonymous

Op 4 Augustus hebben we een bericht geplaatst over het vernieuwen van de certificaten voor professional gebruikers. Het is belangrijk dat je deze certificaten vóór 09-09-2021 vernieuwt omdat  na deze datum deze gebruikers anders géén toegang tot Youforce meer hebben. Dat geldt ook voor certificaten van automatische koppelingen zoals de standalone IBU en de Dossier Connector. 

De certificaten moeten worden vernieuwd omdat moderne browsers steeds strikter zijn geworden in de controle van de certificaten. Als de einddatum (09-09-2021) is verstreken wordt het certificaat simpelweg niet meer vertrouwd door de browser.

Via Beheer > Portaalbeheer > Logboek gebruik Youforce > Certificaat historie kun je een overzicht inzien van alle certificaten die ooit voor Youforce gebruikers in je organisatie zijn aangemaakt of verwijderd.  Certificaten met een begindatum van 17-06-2021 of eerder moeten worden vervangen. Het is ook mogelijk de totale tabel the downloaden en vervolgens in een spreadsheet programma de lijst verder te filteren.

Meer informatie over aanmaken certificaten staat in de kennisartikelen op 4ME, waar je via de zoekfunctie kunt zoeken:

image certifcaten 4ME.png

Heb je toch nog vragen of problemen, neem dan contact op met jouw Service Manager of maak een request in 4Me waarbij de titel begint met “Certificaat 09-09: