Mijn Communities
Help

Directe links naar Flex Benefits zijn nu beschikbaar!

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎14-06-2023 10:19 door Lotte v Dijk )

Een tijdje terug hebben wij op deze community laten weten dat de directe links naar Flex Benefits getest werden door onze pilotklanten. De feedback van de pilotklanten was erg positief! Om deze reden hebben we vandaag de directe links naar Flex Benefits voor iedereen geactiveerd (als je Flex Benefits afneemt uiteraard). 

Informatie

Voordat je verder gaat met het inrichten van de directe links hebben we hier nog even alle artikelen met informatie hoe de links precies werken. 

 

Maak de links beschikbaar voor jouw gebruikers

Voordat jouw gebruikers gebruik kunnen maken van de directe links, zal je als applicatiebeheerder deze processen moeten koppelen aan categorieën. Dit kan je doen door de volgende stappen te volgen:

  1. Login op mijn.youforce.com
  2. Ga naar 'Beheer'
  3. Zoek naar 'configuratie links Mijn Youforce'
  4. Klik op wijzigen achter de categorie waar jij de flex benefits links wil toevoegen 
    1. Voorbeeld: Proces Verlof kopen wil je koppelen aan de categorie Verlof
  5. Klik op Processen toevoegen 
  6. Selecteer alle relevante processen voor die categorie. 
  7. Klik op toevoegen. 

Herhaal dit voor alle categorieën waar je Flex Benefits processen aan wil toevoegen. 

 

Toegang tot directe links Flex benefits

Of een gebruiker de directe link mag zien hangt af van wat er binnen het flex pakket zit die aan deze gebruiker is toegewezen. Er wordt hier dus niet gekeken naar autorisatiebeheer maar naar de flex pakketen. 

 

3 Opmerkingen
Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***
door Annemarie van der Geest

@Lotte v Dijk 

Dank je, klinkt goed! We gaan er mee aan de slag.

Ik zie toevallig dat de optie IKB verlof kopen er twee keer in staat. Eén ervan zou m.i. IBK verlof verkopen moeten worden.

En er staat nu "Bovenwettelijk verlof verkopen ( een kee"; misschien wijzigen in (1x), zodat het wel past?

 

 

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎15-06-2023 09:43 door Lotte v Dijk )

@Annemarie van der Geest Hi Annemarie, 
De namen van de processen vanuit Flex Benefits in Mijn Youforce worden gestuurd vanuit Flex Benefits. Wil je de naam graag aanpassen, dan kan je dit doen in Flex Benefits.  Hierbij uitleg daarover: https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Portaal/Wanneer-is-in-Mijn-Youforce-de-aangepaste...

 

Hopelijk lukt dat voor jou. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

 

Groeten Lotte

Annemarie van der Geest
CONTRIBUTOR ***
door Annemarie van der Geest

Aha! Dank je wel Lotte.

[...eerst lezen Annemarie ☺]