Mijn Communities
Help

Genereer Youforce Accounts nu beschikbaar in Configuratie Youforce

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎05-12-2023 12:21 door Sabine Koelewijn VISMA )

Vanaf vandaag is Genereer Youforce Accounts alleen beschikbaar in Configuratie Youforce en niet meer in Youforce Account Beheer - Tenant settings. Met deze verplaatsing hebben we de functionaliteit vertaald zodat deze nu in het Nederlands beschikbaar is. Verder werkt de functionaliteit nog precies hetzelfde. 

 

SabineKoelewijn_0-1701770354078.png

Hoe krijg ik toegang tot Configuratie Youforce? 

Configuratie Youforce is voor iedereen beschikbaar. Je moet deze alleen wel toevoegen via Autorisatiebeheer. Het recht Toegang tot Configuratie Youforce staat onder de module Autorisatiebeheer en Toegangsbeheer. Vervolgens kan je het proces Configuratie Youforce terugvinden in Mijn Youforce onder de tab Beheer en in de categorie Gebruikersbeheer. 

7 Opmerkingen
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***
door Jelle - Jeugdhulp Friesland

Hoi @Sabine Koelewijn 

 

Waar vind ik Configuratie Youforce?

door Sabine Koelewijn

Hoi @Jelle - Jeugdhulp Friesland

Bedankt voor je bericht. Dit heb ik gelijk aan het artikel toegevoegd. 

Danny van Dellen
CONTRIBUTOR ***
door Danny van Dellen (Bijgewerkt ‎22-01-2024 19:52 door Danny van Dellen )

@Sabine Koelewijn 

 

onder persoonlijke instellingen staat youforce account , daar staan de gebruikersnamen en het recovery email address, deze zijn nu alleen zichtbaar bij de beheerders, maar hoe hoe kunnen we dit ook voor de werknemers beschikbaar stellen? ik kan dit nergens terug vinden 

 

 

DannyvanDellen_0-1705949427771.png

 

door Sabine Koelewijn

Goedemorgen @Danny van Dellen

De optie Youforce account wordt alleen getoond wanneer een gebruiker een onyouforce acccount heeft, anders wordt dit niet getoond. 

Evander van Beek
CONTRIBUTOR *
door Evander van Beek

Hoi @Sabine Koelewijn ,

 

Is het ook mogelijk om de inhoud van de activatie mail van Youforce aan te passen. Bijv. de naam van de organisatie?

door Sabine Koelewijn

Hoi @Evander van Beek, nee, het aanpassen van de inhoud van de mail is niet mogelijk. Als je de naam van de organisatie aan wilt passen, zul je deze in Beaufort aan moeten passen. Als je de inhoud wilt aanpassen dan kan je dit melden in het ideeen portaal en dan zullen wij dat idee verder analyseren. 

Timo van Son - AAG
CONTRIBUTOR ***
door Timo van Son - AAG

@Evander van Beek  @Sabine Koelewijn 

Deze wens is niets nieuws, er lopen al diverse ideeën over de mailinhoud en de vraag om meer flexibiliteit, zoals in de oude situatie. Voor zover ik weet is bij dergelijke ideeën kenbaar gemaakt dat deze geen aandacht krijgen vanuit de roadmap. Twee voorbeelden uit mijn eigen lijst met gegeven duimpjes:

Het Nieuwe Inloggen: organisatie-eigen e-mailtekst... - Visma Community

Tekst activatiemail voor het nieuwe inloggen aanpa... - Visma Community