Mijn Communities
Help

Livegang Mijn Youforce - Wat gaat er precies gebeuren op 1 december?

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎28-11-2023 13:58 door Lotte v Dijk )

Het is bijna zover! We naderen 1 december en we verheugen ons er erg op dat alle gebruikers aan de slag gaan met Mijn Youforce. Om de overgang aanstaande vrijdag soepel te laten verlopen zullen we de avond ervoor wijzigingen doorvoeren zodat alles klaar staat op 1 december. In dit artikel nemen we jullie mee in de wijzigingen die gepland staan voor 1 december. 

TimelineCycle (3).png

Autorisatiebeheer niet leidend? Autorisaties o.b.v.Toegangsbeheer

We zullen op 30 november om 18:30 uur beginnen met het terugzetten van de omgevingen naar toegangsbeheer.
Let op:
 dit geldt alleen voor klanten die geen aanvraag hebben gedaan om op of voor 1 december ‘autorisatiebeheer’ leidend te maken. Lees hier wat dat precies inhoudt.

Wil je autorisatiebeheer nog leidend maken? Dien dan vóór 16:00 uur a.s. donderdag 30 november een ticket in. Mocht je het ticket later aanmaken, dan worden de wijzigingen niet meer meegenomen in de geplande acties van die avond en wordt je teruggezet op toegangsbeheer. 

 

Doorverwijzing naar Mijn Youforce

Daarna zullen we zorgen dat voor alle klanten de tussenpagina wordt geactiveerd. Dat betekent dat zodra een gebruiker nog via de oude URL (https://portal.youforce.com) inlogt, deze een tussenpagina krijgt om door te gaan naar Mijn Youforce. Als men via de oude URL wil inloggen, zullen hier ook de nieuwe inlogpagina’s worden getoond zodat overal het inloggen gelijk is. 

image (4).png

 

Onboarding e-mails

Tevens zullen de onboarding e-mails worden aangepast naar https://mijn.youforce.com

 

Mijn youforce Applicatieweergave voor klanten op Toegangsbeheer

Voor de klanten met toegangsbeheer leidend, wordt de configuratie van Mijn Youforce omgezet naar ‘Applicatie gedreven’.
Voor klanten met autorisatiebeheer leidend, zullen wij geen aanpassingen doen in de configuratie en blijft gelden wat jij hebt ingesteld. 

 

Vanaf donderdag 30 november rond 20:00 uur zullen alle wijzigingen zijn doorgevoerd. Mocht je dan nog aan het werk zijn, dan zullen bovenstaande wijzigingen al van toepassing zijn. 

 

We wensen jullie heel veel succes met de livegang! Wij hebben het volste vertrouwen dat het vrijdag soepel zal verlopen en we zijn verheugd om samen met jullie alle gebruikers een mooie nieuwe gebruiksvriendelijke startpagina te geven. 


Loop je toch ergens tegenaan, dan staan we met een heel team aan collega’s klaar om jullie verder te helpen. Mocht je vragen hebben, dien dan een ticket in bij het Service Center. 

 

4 Opmerkingen