Mijn Communities
Help

Self Service en Verzuim notificaties nu óók te vinden onder ‘taken’ in de inbox

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎04-05-2023 09:33 door Lotte v Dijk )

In Mijn Youforce heeft de inbox een hele centrale plek. Dit is dé plek waar alle notificaties en taken in één oogopslag zichtbaar zijn voor bijvoorbeeld medewerkers en managers.

Vanaf nu worden alle notificaties vanuit declaraties, self service en verzuim, waar een onderliggende taak aan zit verbonden, ook getoond onder taken in de inbox. 

 

LottevDijk_0-1680505735429.png

 

Reden

Afgelopen tijd hebben we veel feedback ontvangen van jullie rondom de inbox. Hieruit kwam naar voren dat het onduidelijk was welke notificaties ook een onderliggende taak hebben omdat niet alle notificaties met een onderliggende taak werden getoond onder taken in de inbox. Op basis van deze feedback, hebben we gekeken hoe we dit nog logischer kunnen inrichten in Mijn Youforce.

 

Doel van de wijziging

Het duidelijker maken voor onze gebruikers welke taken nog moeten worden uitgevoerd.  

 

Opbouw van de inbox

De inbox heeft twee onderdelen, alle notificaties en taken. 

 

  • Alle notificaties
    • Hier vind je alle notificaties, zowel taken als herinneringen. 
  • Taken
    • Hier vind je de notificaties waaraan een onderliggende taak gekoppeld is. Door op deze notificaties te klikken, wordt je doorgestuurd naar de uit te voeren taak.

 

Verdere verbeteringen op de verzuim taken

Vanaf nu wordt er voor de verzuim-notificatie getoond vóór wanneer de onderliggende taak uitgevoerd moet worden, worden de verzuimtaken altijd bovenaan getoond en is creatiedatum verborgen. 
De creatiedatum werd getoond voor de verzuim-notificaties terwijl deze geen toegevoegde waarde heeft voor deze specifieke notificaties, vandaar dat deze nu wordt verborgen.

 

inbox klein.png

 

Nieuwsgierig naar alle verbeteringen rondom de inbox?

De inbox in Mijn Youforce is de verbeterde versie van ‘Mijn taken’ (Youforce Portaal) of ‘Notificaties’ (Home). Nieuwsgierig hoe deze inbox stap voor stap is ontwikkeld? Lees dan alle nieuwsberichten via het label inbox.