Mijn Communities
Help

BELANGRIJK: Deadline verzuim-rapporten verplaatst

door Chris van den Berg

De volgende geplande stap is het uitfaseren van de verzuim-rapporten in Report builder. De planning is dat je deze rapporten kunt gebruiken tot en met 31 januari. Veel klanten hebben aangegeven nog niet klaar te zijn voor de overstap op 31 januari.

 

We hebben dan ook na ruim beraad besloten deze datum met twee maanden uit te stellen, naar 31 maart 2024. 

 

31 januari blijft wel de laatste dag dat er aanpassingen in klassieke report builder rapporten gedaan kunnen worden. Dit verandert niet. 

 

Voor meer informatie over de overstap naar Youforce Reporting zie onderstaand overzicht en artikel:

Volgende stap: wat gebeurt er op 31 januari 2024? 

 

ChrisvandenBerg_0-1705052138650.png

 



7 Opmerkingen
door Jacqueline van Meeuwen

@Chris van den Berg ik zie dat in RepBuild in de Feitentabel verzuimgegevens van vóór 2021 niet meer beschikbaar zijn. kan dit teruggedraaid worden? ons eigen Verzuimdashboard heeft deze data nodig!

door Chris van den Berg

@Jacqueline van Meeuwen zou je dit in een ticket willen zetten?

 

Marjan Arends Elker
CONTRIBUTOR ***
door Marjan Arends Elker

Goedemorgen @Chris van den Berg 

Komen er ook Visma rapporten  Verzuim beschikbaar? en zo ja welke, of moet iedereen zelf nieuwe verzuimrapportages bouwen?

door Chris van den Berg

@Marjan Arends Elker we hebben verschillende standaardrapporten beschikbaar:

- Medewerkers ziek

- Lange termijn ziek

- Herstelmeldingen verzuim
- Verzuimdashboard

- Verzuimstatistieken

- VERNET Aanlevering


Kun je deze in jullie omgeving ook benaderen?

Maaike Wilting-Koelewijn
CONTRIBUTOR *
door Maaike Wilting-Koelewijn

Hallo @Chris van den Berg, is er ook al meer duidelijkheid over de overgang van de salarisrapporten? Of hangt deze datum nog ergens in de lucht? 

Jozien Scheers
CONTRIBUTOR **
door Jozien Scheers

@Chris van den Berg Kun je aangeven hoe de door jou genoemde rapporten benaderd kunnen worden aub?

Marianne van Loenen
CONTRIBUTOR **
door Marianne van Loenen (Bijgewerkt ‎30-04-2024 15:17 door Marianne van Loenen )

"Kun je aangeven hoe de door jou genoemde rapporten benaderd kunnen worden aub?"

 

 

Dit zou ik ook wel fijn vinden om te weten!