Vandaag is de eerste reporting tutorial live gegaan! Een nieuwe manier waarin we in korte filmpjes functionaliteiten, vragen en informatie over Youforce Reporting (PRO), Analytics en Power BI delen. Als Product Owner leer ik zelf veel van vergelijkbare tutorials op het internet en daarom nu onze eien Tutorials, speciaal voor Youforce Reporting.
We hebben nu de eerste online gezet en in de komende paar maand gaan we aan nieuwe filmpjes werken. Onderwerpen die hierbij centraal zullen staan zijn onder andere:
Introductie van Youforce Reporting (eerste rapport maken)
Filteren
Slicers
Totalen en subtotalen
Peildatum
Berekende velden maken
Matrix of tabel
...
Hebben jullie graag onderwerpen die je terug ziet komen in deze tutorials? Laat het ons weten in een reactie op dit artikel!
7 TIPS voor Youforce Reporting - Maak je rapporten makkelijker en mooier!
Welkom bij Youforce Reporting! - Een introductie voor eindgebruikers
Haal meer uit je rapport! Een introductie van het Datamodel!
Goed bezig @Chris van den Berg . Krijgen deze tutorials een apart kopje op de menubalk, of komen ze uiteindelijk te staan onder kennisbank / leerpaden?
Ben ik nog niet helemaal over uit. Ik denk dat ze op meerdere plekken terug zullen komen. In de leerpaden en op 1 plek waar ze allemaal terug te vinden zijn.
Er komen zeker nog meer video’s. We hebben al opnames gemaakt over (1) totalen en subtotalen, (2)vervolg op slicers en een (3) overview van youforce reporting.
Deze komen eind augustus verwacht ik. Daarna gaan we gewoon weer verder. Hebben jullie nog onderwerpen of vragen die je graag terug ziet komen in de tutorials?
Hoi @Chris van den Berg, geweldig al die tutorials, we zijn er heel erg blij mee! Je gaf aan dat de tutorial Introductie van Youforce Reporting (eerste rapport maken) in de planning staat, zou je aan kunnen geven wanneer deze tutorial gereed is?
We zijn YR nu aan het uitrollen bij de HR afdelingen en zouden daarbij graag gebruik willen maken van deze tutorial.
@Anouk Ruiters Wat leuk om te horen! Je vraag komt op het juiste moment, want woensdag komt deze online! Ik ben benieuwd of deze jullie goed gaat helpen. Er zitten ook een paar onderwerpen in die voor beheerders interessant zijn. Ik hoor graag of deze straks voor jullie geschikt is!
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.