Mijn Communities
Help

Terugkoppeling na overstap op 1 December

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎17-05-2024 13:09 door Chris van den Berg VISMA )

Sinds 1 december hebben alle gebruikers toegang tot Youforce Reporting voor al hun rapporten, ook de klassieke "report builder" rapporten worden nu alleen nog maar via Youforce Reporting benaderd. Een belangrijk en mooie stap! We zien het terug in het gebruik dat dit voor de meesten van jullie goed gaat.

 

In de afgelopen weken hebben hebben we wel een aantal bugs en tickets gezien die ik hier even wil benoemen. Ook op het forum komt dit af en toe voorbij en daarom even een bericht om hier centraal meer informatie over te geven.

Vooral rondom report builder en de bijbehorende klassieke rapporten gaven bij sommige van jullie wat issues. Hieronder een overzicht van de issues die we bij meerdere van jullie hebben gezien met de bijbehorende status. Een aantal zijn al opgelost en de rest wordt naar verwacht volgende week opgelost:

 

  • Verwijderde rechten in MI autorisaties kwamen niet door in Youforce Reporting. Rapporten waren zichtbaar terwijl de rechten waren weggehaald   opgelost
  • Nieuwe Youforce gebruikers werden niet zichtbaar in MI autorisaties, waardoor ze geen toegang kregen tot klassieke (report builder) rapporten   opgelost
  • Klassieke rapporten worden 2 keer weergegeven in Youforce Reporting  opgelost
  • Exporteren van rapporten werkt niet voor iedereen. Voor sommige omgeving werkt het exporteren niet op dit moment ⚠️ verwacht week 51
  • Klassieke rapporten belanden in "Mijn Rapporten". Al deze rapporten moeten worden omgezet naar het gedeelte van "Standaard Rapporten"   opgelost


 

1 Opmerking