Mijn Communities
Help

Release 01-11-2023

door Christiaan Sluis

Morgenochtend, woensdag 1 november, verwachten wij voor 07.00 uur een release uit te brengen. Rond deze tijd zal er een periode van ongeveer 5 minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren.

 

Hiermee verwachten wij twee problemen op te lossen:

  1. De autorisatie error aan het einde van de mutatie.
  2. Hoe speciale karakters (zoals ">") in templates worden gegenereerd. Voorheen kon dit worden gepresenteerd in HTML code: "<"

Tevens reserveren wij een reeks rubrieken in Self Service voor gebruik door Visma | Raet. Dit is de reeks FS1700 - FS1799. Hiervoor is gekozen omdat deze nergens in gebruik zijn, en omdat het nuttig kan zijn in de integratie met andere processen/applicaties. Wij raden het dan ook expliciet af om deze rubrieken voor eigen gebruik in te richten.

4 Opmerkingen
marcoverheij
CONTRIBUTOR ***
door marcoverheij

Heeft deze release ervoor gezorgd dat onze https://home.youforce.com/sso/htm  nu wordt omgeleid naar: mijn.youforce.com ?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Ik mag hopen dat het probleem met de speciale karakters hiermee is opgelost. Wanneer je kijkt meldingen 27298167 en  24198211 wij en collega's van jou hier al te lang mee bezig geweest. Worden dergelijke issues ook intern gecommuniceerd?

door Christiaan Sluis

Hoi @marcoverheij, dat staat hier los van. Dit is apart aangekondigd binnen de community van Home.

@Raymond_de_Rozario Het gaat inderdaad om die casus. Ik erken dat dit issue lang heeft geduurd om op te lossen, maar wij moeten een afweging maken tussen de prioriteit van bepaalde items en de moeite die nodig is om iets op te lossen. Dan kan het zijn dat sommige oplossingen langer op zich laten wachten. Ik zou het graag anders zien, maar de realiteit is dat we niet aan alles tegelijk kunnen werken. Wij hebben te balanceren tussen onderhoud/infrastructuur, innovatie (denk aan Mijn Youforce links en de Inbox) en openstaande tickets. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Dank je wel @Christiaan Sluis  voor je verdere uitleg. Mijn tests laten zien dat de > nu in ieder geval goed in de brieven worden weergegeven.