Mijn Communities
Help

Let op! Nieuwe vormgeving betaalherinneringen

door Vivian Hertzberger (Bijgewerkt ‎02-03-2023 16:08 door Tessa van Tienen VISMA )

Nieuwe vormgeving betaalherinneringen

 

In samenwerking met Visma | Onguard hebben we de afgelopen maanden ons debiteurenproces  geüpdatet. Waar we voorheen e-mails stuurden met de betalingsherinnering in briefvorm als bijlage. Krijgen klanten voortaan een email in de huisstijl van Visma. Daarnaast hebben we ook een makkelijkere manier om te betalen toegevoegd. Zo kunnen betalingen snel met de eigen bank worden gedaan.  

 

Blijf wel opletten voor phishing. Vertrouw je het niet? Neem dan contact op met de afdeling debiteurenbeheer via debiteurenbeheer@visma.com.

 

Op de volgende pagina's vind je informatie over phishing en internetfraude en hoe je dit kan herkennen:

https://www.fraudehelpdesk.nl/

https://mijn.overheid.nl/herken-oplichting/

 

Hieronder een voorbeeld van de opmaak van de nieuwe email:

 

Eerste herinnering Visma.png

 

5 Opmerkingen
Nancy Groeneweg
CONTRIBUTOR **
door Nancy Groeneweg

Is dit ook beschikbaar voor ons? Ik kan namelijk nergens een koppeling hiermee vinden. Wij (en onze klanten) zitten ook met smart op een ideal koppeling te wachten.

Wessel Huisman
CONTRIBUTOR ***
door Wessel Huisman

Netjes! 

 

Maar ook wij willen deze koppeling met iDeal! 😉

Bob Huisman
VISMA
door Bob Huisman

Deze koppeling is helaas niet beschikbaar in combinatie met eAccounting. We hebben een andere doelgroep. Een ideal koppeling staat ook hoog op onze prioriteitenlijst!

Nancy Groeneweg
CONTRIBUTOR **
door Nancy Groeneweg

En wanneer is daar zicht op? Ik vind dit bericht dan een beetje alsof je een kind een snoepje voorhoud en zegt dat hij hem niet mag. Telkens loopt Visma eAccounting keihard achter de feiten aan. Andere pakketten leveren al deze functies wel allemaal.

Bob Huisman
VISMA
door Bob Huisman

Onze eerste prioriteit ligt nu bij de ontwikkeling van Automatische Incasso functionaliteit. Als dat is afgerond, verwachting deze zomer, dan starten we daarna met de iDeal betaallinks.