Mine produkter
Hjælp

Nyhed! Ny funktion i din app. Godkend ferie og fravær i My Visma appen

af CamillaJeppesen

Visma-Screens3.png

Så er ventetiden ovre! Godkend fravær og timer i My Visma appen

 

Det slut med at være bundet til computeren. Jeres ledere kan nu godkende medarbejdernes registreringer nemt og bekvemt i appen. Det betyder mindre spildtid og mere tid til at være leder. 

 

Oplev den nye funktion på et gratis webinar tirsdag d. 26. oktober kl. 10.00 - 10.25:

 

Tilmeld webinar 



*Den nye funktion er gratis for alle Self Service kunder. Har I ikke Self Service, kan det tilvælges i webshoppen.

4 Kommentarer
Janne Lund
CONTRIBUTOR *
af Janne Lund

Hej, vi var med fra starter på VISMA APP. "Gamle" medarbejder" nogle kan finde VISMA app, andre kan ikke komme på. Hvordan kan jeg opdater medarbejderne, så de modtager en mail igen med adgangskode? Hvordan får jeg nye medarbejder ind i VISMA app? Vi har besluttet at lederne skal godkende fravær i VISMA App, kan I hjælpe. På forhånd tak mvh Janne / Four Design ApS mobil 60432143. Hav en god dag 

af Jesper Thomsen

Hej Janne

Jeg får salg til at kontakte dig så du kan komme i gang så hurtigt som muligt.

MVH Jesper 

Anne Thorup
CONTRIBUTOR *
af Anne Thorup

Når jeg som leder, godkender fravær direkte i app'en - så bliver der ikke sendt mail til medarbejderen. !

Når jeg godkender fra www, så bliver der sendt mail til medarbejderen vedr det godkendte fravær.

Er der noget opsætning jeg ikke opsat korrekt eller ?

Anne

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

@Anne Thorup  Der er fordi godkendelse via appen ikke udløser en mail med kalenderreservation til medarbejderne. Så det er ikke jeres opsætning, der er forkert. Jeg kan desværre ikke sige noget om, hvornår dette også kan ske via appen.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.