Mine produkter
Hjælp

Sign-up til Visma Update

af Anonymous (Opdateret ‎28-12-2020 10:24 af B_V_ VISMA )

Nu kan dine kollegaer også modtage vores månedlige nyhedsbrev.

 

Er du den eneste i din virksomheds, der modtager Visma Update, og måske månedligt videresender det til relevante kollegaer? Så kan vi nu spare dig for den tjans. Alt du skal gøre, er at foretage en sidste videresendelse af vores sign-up-side til de kollegaer, som vores nyhedsbrev er relevant for. Så vil de, ligesom dig, selv modtage vores nyhedsbrev med relevant og vigtigt information hver måned.

 

Du kan signe dig eller din kollega op til Visma Update her

5 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Godt Nytår.

Jeg synes, at jeg sommetider får dobbelt nyhedsbreve mm.

Der er kun min mail, som skal modtage, kan I se om evt. andre BBH@schubertsminde.dk får, for så må det gerne blive slettet. På forhånd tak. 

 

mvh Lene Rytter

Lr@schubertsminde.dk 

Christina Linnamann
CONTRIBUTOR **
af Christina Linnamann

Hej

 

Godt nytår

 

Som @Anonymous får jeg også mails både 2 og 3 gange omkring jeres opdateringer og nyhedsbreve.

 

Mvh Christina Linnemann

cll@hasseris-boligselskab.dk

B_V_
VISMA
af B_V_

Hej Lene og Christina

 

Også godt nytår til jer. 

 

Jeg har sendt en mail til jer direkte, omkring jeres oplevelse med at modtage dobbelt nyhedsbrev. 

 

Venlig hilsen

Brina

Annette Østergaard
CONTRIBUTOR ***
af Annette Østergaard

Hej Brina

Jeg modtager også dobbelt nyhedsbrev på annette.oestergaard@formpipe.com.

 

Det ene nyhedsbrev bliver muligvis videresendt fra min gamle mailadresse ano@traen.com. Hvis I har denne adresse stående, skal den bare slettes.

 

På forhånd tak for hjælpen 🙂 

B_V_
VISMA
af B_V_

Hej Annette

 

Jeg har nu deaktiveret din profil med adressen ano@traen.com, så du burde ikke længere modtage dubletter. 

 

God weekend. 

 

Venlig hilsen

Brina

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.