Mina produkter
Hjälp

Ta del av OneStop Reportings roadmap och ge oss dina förbättringsförslag!

av Joakim Arvidsson

OneStop Reporting är alltid på jakt efter sätt att göra våra produkter bättre för dig. Därför har vi börjat använda Productboard, ett smart verktyg som hjälper oss att lyssna på vad du och andra kunder verkligen behöver.

 

Med Productboard kan vi samla in dina synpunkter och se till att vi jobbar med de saker som är viktigast. Det gör att vi kan bli snabbare på att ge dig de funktioner och förbättringar du vill ha. Det här är ett steg mot att bli ännu bättre på att utveckla produkter som gör skillnad för dig.

Var hittar jag Productboard?

Här hittar du en direktlänk.

Du hittar även en länk i vårt hjälpcenter, direkt inne i OneStop Reporting:

2024-03-11 19_14_58-Dashboards - OneStop Reporting — Mozilla Firefox.png

Hur fungerar det?

Plattformen är uppdelad i 4 olika flikar.

Screenshot 2024-03-11 at 19-21-44 Vote - We consider - OneStop Reporting Product Roadmap.png

Ongoing

Här ser du vad vi jobbar med just nu kring produkten och även lite generell information.

Planned

Här kan du se vad som vi har planerat och jobba med. När det är dags att börja arbeta med en specifik punkt flyttas den över till Ongoing.

Vote - We consider

Här samlas alla idéer som har kommit in. Du kan klicka på varje idé för att läsa mer, och även ge din röst till en idé för att visa att det här är viktigt för just dig.

Delivered

Här samlas allt som har blivit levererat in i produkten.

Hur röstar jag och ger mina förslag?

För att rösta på en idé kan du klicka på den och sedan välja ett av de fyra alternativen du hittar längst nere. Här är det bäst att vara ärlig och inte bara välja Critical på alla förslag man vill se implementerade. Det gör det enklare för oss att faktiskt lägga vårt fokus på de idéer som flest kunder anser är en kritisk funktion.

2024-03-11 19_25_49-Possibility to distribute report type _package_ in Distribution - OneStop Report.png

 

För att lägga upp ett nytt förslag klickar du på Submit idea som finns längst uppe till höger på sidan. Här får du skriva in ditt förslag, välja hur viktigt det är för dig och skriva in din e-post. Om vi skulle vilja få mer information om ditt förslag så kontaktar vi dig på en angivna e-posten.

 

Kika gärna igenom de andra förslagen innan du lägger upp ditt, ifall det redan finns registrerat. Då är det bättre att du lägger din röst på det.

 

Du kan gärna lämna ditt förslag på antingen svenska eller engelska. Kom ihåg att eftersom personer från andra länder som inte förstår svenska också kommer att se ditt förslag, kan det vara fördelaktigt att skriva på engelska så att även de kan förstå och ta del av det.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här