Mina produkter
Hjälp

Några av de senaste nyheterna i Expense

av Anders X Nilsson

 

 

 

 

Möjlighet att göra urval baserat på godkännandedatum samt att få med godkännandedatum vid dataextrakt

 

Skärmavbild 2021-09-28 kl. 13.23.04.png

 

För att hjälpa administratören att få en bättre överblick över godkända utlägg har möjligheten att göra urval baserat på godkännandedatum (och inte bara transaktionsdatum) lagts till när man skall ladda ner Excel/csv-filen.

Godkännandedatumet har också lagts till i dataextraktrapporten.

 

Expense har nu stöd för att rotera och zooma bilagor

 

Skärmavbild 2021-09-28 kl. 14.00.11.png

 

En ny bildvisare har lagts till i Expense. Detta ökar användbarheten för vår popup-fil för bilagor.

Det finns nu mycket mer skärmutrymme för att visa bilagan istället för bara i en popup. Den största fördelen att det nu finns stöd för rotering av bilder och zoomning.

På bilden ovan ser du flera ikoner längst ner på sidan under bilagan. Pilarna på höger sida är till för att rotera bilden. Det finns även knappar för att zooma in och ut, men det kan också göras genom att scrolla medmarkören/musen.

Ändrad hantering gällande var man laddar upp bilagor

Skärmavbild 2021-09-28 kl. 13.25.52.png

 

För att tydligare visa var användare skall ladda upp sina bilagor, har knappen för att ladda upp allmänna dokument flyttats till översiktssidan. En förklarande text har också lagts till under avsnittet med allmän information för att vägleda användarna var de ska ladda upp sina bilagor.

4 Kommentarer
Halo
CONTRIBUTOR *
av Halo

hej

MIST
CONTRIBUTOR ***
av MIST

Om jag vill se full specification på nyheter, var hittar jag det?

Halo
CONTRIBUTOR *
av Halo

aftonbladet

av Anders X Nilsson

I Visma.net Expense hittar information om versionsnyheter genom att klicka på ikon Skärmavbild 2022-09-09 kl. 15.48.30.png för Hjälpcenter uppe till höger.

Skärmavbild 2022-09-09 kl. 15.51.07.png

I hjälpcenter klicka på ikonen som ser ut som ett hus och sedan på Skriven hjälp. Här återfinns menyvalet Nyheter i versionen där du kan läsa om vad som släppts.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här