Mine områder
Hjelp

Visma Business versjon 13.10 er publisert under "Nedlastinger Visma Business"

av Øyvind Årseth (Oppdatert ‎19-12-2018 12:47 av Øyvind Årseth VISMA )

Versjon 13.10 av Visma Business inneholder som vanlig en rekke nyheter og forbedringer. 
Integrasjon med Visma.net Expense for refusjon til ansatte uten veien om lønn og/eller viderefakturering av utlegg til kunde, og mulighet for mottak av elektronisk varekatalog via Autoinvoice er et par av nyhetene. Det er også gjort forbedringer i relativt nye rutiner som tidsstyrte jobber, som nå også støtter behandlingsparametre, og overvåkningspunkt, hvor brukeroppsettet er mer fleksibelt. 

Utover dette en rekke andre nyheter, forbedringer og feilretting. Les detaljene i release notes som du finner på nedlastingssiden.

 

Slik får du tilgang til versjonen: 

  1. Vær innlogget i Community.
  2. Klikk på lenken "Nedlastinger", som ligger under "Relevante linker", på høyre side på produktområdet ditt i Community.
1 Kommentar
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Her vil jeg personlig ikke anbefale noen å oppgradere ( Doc.senter på denne versjonen) Det er vanvittig tregt både å se bilder/faktura og kontere.  Visma sier de jobber med saken og kanskje... det kommer i versjon 13.10.3.. Se under... pr. dat 24.05.2019. 

Visma svarte meg tilbake nå:

Det er flere som rapporterer om tregheter ved import av større pdf filer, samt splitting av disse.

Og da deretter å scrolle i dokumentlisten da på disse splittede TIF filene

Så dette jobbes det med!!!

Så ikke noe vi kan gjøre med akkurat nå. Men det kommer en 13.10.3 ganske så snart som kanskje får med denne rettelsen.

Mvh 

Visma Software AS

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"