Mine områder
Hjelp

Sleng beina på bordet!

av Filip_Caspersen

Vi er i 2019 - Informasjonen man finner online er uendelig og man ser ofte til internett når man søker etter ny kunnskap. Å lytte til nyheter og underholdning som radio og ikke minst podcaster, har aldri vært mer populært. Med podcaster får du hørt favorittprogrammet ditt når du ønsker, over den tiden du trenger - uten reklame! 

 

I en hektisk hverdag hvor vi er mer og mer presset på tid, er verktøyene som gjør informasjonen tilgjengelig for oss, mer enn velkomne. Likevel er det slik at tidspresset og vår travle hverdag, prioriteres ofte fremfor å sette av tid til å tilegne seg ny informasjon. 

De små pusterommene

Selv finner jeg små pauser i hverdagen, enten på bussen og toget - eller i slagene mellom kundemøter, hvor jeg oppdaterer meg på det jeg trenger. For min del, kan dette være å oppdatere meg på nye tjenester eller oppdateringer i produktene som vi selger, eller hva som har skjedd i fotballverden siden sist. 

 

Derfor setter jeg utrolig stor pris på at de som kommer med disse nyhetene, har lagt til rette for at jeg kan få tilgang til disse kildene, uten at jeg må være tilstede når dette publiseres live. Jeg holder ofte webinarer for å presentere produktene våre, og har selv deltatt på webinarer for å skaffe meg kunnskap - og ser at dette er en super mulighet i en ellers hektisk hverdag!

Effektiv kunnskapsheving

Et webinar er et online seminar hvor hensikten er å gi den som deltar en innsikt i kunnskapen og informasjonen som man ellers ville fått ved å delta i et kundemøte eller vanlig seminar. Her får du både bilde og lyd!

 

Et webinar er ikke bare tidsbesparende i forhold til reisetid, men mye mer komfortabelt. Du kan fint sitte i egne omgivelser med beina på bordet og nyte en god kopp kaffe, eller samle flere av dine kolleger til en felles presentasjon på et møterom hvis dere er flere som vil delta. 

 

Under våre webinar, tilbyr vi oftest muligheten til å kunne stille spørsmål via chat, som enten blir besvart under gjennomgangen eller i etterkant av webinaret. Vi stiller også store krav til oss selv, for at både innholdet, bilde og lyd er av best mulig kvalitet.

 

Jeg oppfordrer deg som er interessert i ny kunnskap om våre løsninger og tjenester: sleng beina på bordet og ta en pause fra hverdagen.

 

Bli med på webinar om Visma.net Payroll! 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"