Mine områder
Hjelp

Ny faktureringsmodell ⭐

av Silje Høiseth (Oppdatert ‎03-03-2021 19:36 av Silje Høiseth VISMA )

Kjære kunde av Visma Software AS, 


For å tilby det markedet ønsker har vi som flere andre software-leverandører fra 2021 endret lisensvilkårene våre. Alle kunder som ikke allerede var over på et abonnement, er nå flyttet over på et løpende abonnement som faktureres tre måneder av gangen.

 

*Merk at noen produkter/tjenester er avvikende her. Alle Visma Contracting kunder får sin første abonnementsfaktura fra 01.04.2021. 

 

Informasjonbrev til de kundene dette gjelder ble sendt ut fra oss i fjor. Hvis dere som kunde ikke har mottatt dette brevet, så kan vi sende dere en kopi ved forespørsel til kundesenteret@visma.no

 

Spørsmål vi har fått inn som går igjen rundt vår abonnementsmodell er følgende: 

 

Er Visma dokumentsenter inkludert i pakken? 

Ja, Visma dokumentsenter er nå bakt inn som en del av deres nye abonnement 

 

Hva betyr " Proration" på min faktura? 

Kunder som har tjenester på abonnement kan få tekstlinjen "proration" på sin faktura. Her ser dere at perioden for produktet er fakturert for en eller to måneder. Dette er for at produktet skal komme inn på likt fakturaintervall som resten av tjenestene man har på abonnement fra før av. 

 

Når får jeg neste faktura? 

Faktura vil sendes ut ca. 30 dager før nytt fakturaintervall på tre måneder. Det vil si at at du fått faktura for januar-februar-mars, så vil ny faktura komme nå i starten av mars som gjelder for ny periode april-mai-juni. Alle fakturaer vi sender ut er merket med gjeldende intervall. 

 

Visste du at alle våre digitale kurs nå er inkl. i abonnementspakker? 

Klikk her for link til kursoversikt  👈🏼

 

Har du ikke fått svar på din henvendelse til oss? 

Vi har stor pågang for tiden som fører til lenger svartid enn normalt, dette beklager vi. Vi svarer fortløpende på henvendelser som kommer inn. Dere kan også chatte med oss i hjørnet til høyre. 

 

For at dere raskere skal få den hjelpen dere trenger, så kan dere også kontakte deres Visma forhandler for mer informasjon rundt deres nye abonnementsløsning. 

 

Takk for at dere er tålmodige! Vi ønsker alle våre kunder en fin uke

 

Hilsen fra alle oss på kundesenteret i Visma Software AS

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"