Mijn Communities
Help

Salarisdossier 2020-07 NL

23-06-2020 20:00 (Bijgewerkt op 28-01-2022)
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 656 Weergaven

Gewijzigd en verbeterd

Aangepaste gebruikersinterface

Waarom

In release 2020-03 is de gebruikersinterface van Salarisdossier - en Mijn Dossier - aangepast naar een nieuw en moderner uiterlijk. In de afgelopen periode zijn diverse andere modules binnen Youforce aangepast, waaronder deze maand ook HR Self Service. Uiteindelijk zullen alle modules worden aangepast naar een gemeenschappelijke gebruikersinterface, genaamd Nordic Cool. Op basis van ervaringen van gebruikers zijn er een aantal aanpassingen doorgevoerd in de gebruikersinterface. Zo worden in deze release het lettertype en een aantal kleuren aangepast om de leesbaarheid te vergroten.

Hoe 

Na het openen van Salarisdossier of Mijn Dossier wordt het menu aan de linkerkant van het scherm getoond met een lichtgrijze achtergrond. De actieve menuoptie wordt met een blauwe achtergond weergegeven. Hierdoor wordt een duidelijker onderscheid gemaakt tussen het menu en de tabbladen, en de actieve menuoptie is duidelijker zichtbaar. Ook de iconen van de documentformaten worden nu in blauw getoond en de regels in het Resultatenscherm worden nu met een afwisselende achtergrond getoond:

In deze gebruikersinterface worden dezelfde mogelijkheden geboden als voorheen. 

Uw actie

Alle gebruikers krijgen automatisch de nieuwe gebruikersinterface te zien.

Publishing Date : 6/23/2020