Mijn Communities
Help

Hoe wijzig ik de hoofdcontactpersoon (primary contact) voor mijn Visma.net-omgeving?

14-09-2021 16:48 (Bijgewerkt op 21-04-2022)
  • 0 Antwoorden
  • 1 kudos
  • 590 Weergaven

In Visma.net Admin kunt u iemand de rol van primaire contactpersoon toewijzen. Wanneer u  een nieuwe primaire contactpersoon kiest, komt de huidige rol van primaire contactpersoon automatisch te vervallen. 

Stappen

  •  Ga naar Visma Home en log in met het e-mailadres van de hoofdcontactpersoon en het bijbehorende wachtwoord.

    Bent u het wachtwoord vergeten?
    Na het invullen van het e-mailadres kunt u doorklikken naar het volgende scherm. Hier kunt u kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?'. U krijgt dan een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

  • Open het onderdeel Gebruikers en Rollen.
  • Kies de tab Gebruikers.
  • Klik op de gebruiker die u als nieuwe primaire contactpersoon wilt instellen.
  • In het veld Toegang geven tot selecteert u uw bedrijfsnaam gevolgd door de toevoeging (klant).

image.png

  • Markeer de rol Primary contact in de kolom Admin en controleer in de melding (bovenin het venster), voor welke gebruiker deze rol ingetrokken zal worden. 

image.png

  • Kies Opslaan en Sluiten.

Let op: zoals u ziet kunt u hier ook de Application administrator, Business contact en Customer administrator aanpassen. Bij het wijzigen van deze rollen, komt de huidige rol niet automatisch te vervallen.