Mijn Communities
Help

Opgelost: 401 melding bij het starten van klassieke (Report Builder) rapportages

30-11-2023 13:38 (Bijgewerkt op 30-11-2023)
  • 4 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 342 Weergaven

Update: 13:45 Het proces is herstart en de foutmelding wordt niet meer weergegeven.

Bij het opstarten van Report Builder rapportages wordt een 401 melding weergegeven:

EdwinScheidtSC_1-1701347840963.png

We werken er aan deze melding zo snel mogelijk te verhelpen. 

Excuses voor het ongemak.

 

Opmerkingen
Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

Wij krijgen bij het bekijken van de Klassieke rapporten nog steeds de onderstaande foutmelding.

 

TessaTukker_0-1701423142992.png

 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

@Tessa Tukker Had ik ook. nu heb ik in applicatiebeheer de apllicatie managementinformatie toegevoegd en kan de oude report builder rapportages wel zien.

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***
door Tessa Tukker

Dank @Anja Brouwer1 Het is gelukt.
Dank voor de tip, zou het anders niet geweten hebben.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Wij willen juist helemaal geen Report Builder rapporten meer zien in Youforce reporting. Ondanks dat ik binnen Report Builder alle autorisatiegroepen heb leeg gemaakt, blijven de rapporten van Report Builder zichtbaar binnen Youforce Reporting onder het tabje Mijn Rapporten. We hebben de gebruikers niet geautoriseerd voor Managementinformatie, dus als ze op het rapport klikken krijgen ook zij deze foutmelding te zien en klagen dan dat Youforce reporting niet werkt.

Paar dagen geleden al een call ingeschoten en het lijkt er op dat er geen synchronisatie heeft plaats gevonden tussen Report Builder en Youforce Reporting. Volgens Raet gisteren plaatsgevonden, maar daar merk ik niets van. Ik zie nog steeds de rapporten uit Report Builder . Graag oplossen. Heb ik ook al in de call gevraagd, maar er wordt niet geantwoord. Net er nog achter aan gebeld.

Medewerkers