Mijn Communities
Help

Afgehandeld - Vertraging aanmaken documenten

11-01-2024 13:06 (Bijgewerkt op 17-01-2024)
  • 5 Antwoorden
  • 3 kudos
  • 534 Weergaven

11-1-2024 14:10 uur:

De wachtrij is inmiddels weg gewerkt. De documenten worden weer zonder vertraging aangemaakt. Het issue waarschijnlijk ontstaan vanwege een error op de database. Er wordt een project gestart om deze error in het vervolg te voorkomen.

 

11-1-2024 13:45 uur:

We hebben het aantal service instances verhoogd en zien de wachtrij om de documenten te genereren verminderen. De oorzaak wordt nog onderzocht.

 

11-1-2024 13:00 uur:

Op dit moment zien we een grote vertraging bij het genereren van documenten in Self Service. Het issue is in onderzoek. Zodra er meer bekend is zal dit bericht worden geupdate.

Opmerkingen
Ronald Smit1
CONTRIBUTOR ***
door Ronald Smit1

Kan het ook zijn dat als het document wel aangemaakt zijn er vertraging optreed bij het klaarzetten in de Batchsign. Wij zien sommige documenten wel  terugkomen in de Batchsign en er andere niet.

 

door Katinka te Booy

Voor zo ver ik kan zien is het alleen het aanmaken van het document en niet het klaarzetten of verzend proces.

Dassen Claudia
CONTRIBUTOR ***
door Dassen Claudia
 
 

Speciale productie -jaarwerk 2023 digitale media staat al bijna 4 uur in de wacht- melding een of meerdere deelprocessen media worden nu uitgevoerd .

 

Uit details blijkt niet WAT IS DE FOUT?

@Katinka te Booy 

wij moeten zsm januari productie afroepen . Heeft dit invloed hierop???
Moeten we wachten tot deze productie op Totaal afgewerkt staat?

door Katinka te Booy

Goedemorgen @Dassen Claudia  

 

Bedankt voor je bericht. Dit is echter de community van self service. Wij kunnen je hier dus niet mee verder melden. Het beste is om hier een aanvraag voor in te dienen bij het service center onder gemal. Dan zullen mijn collega's je verder helpen.

 

Groetjes,

Katinka

Dassen Claudia
CONTRIBUTOR ***
door Dassen Claudia

@Katinka te Booy 

Duidelijk.. Dankjewel Kantinka

Medewerkers