Mijn Communities
Help

Storingen Visma Online

Zoals u misschien heeft gemerkt zijn er de afgelopen dagen een aantal storingen geweest in het Visma Online-platform. Wij bieden hiervoor onze oprechte excuses aan.

 
We zijn momenteel bezig om de oorzaak van deze storing te onderzoeken. Dit betekent helaas ook dat de storing opnieuw kan optreden. Als er een storing optreedt melden we dit op status.visma.com. Daar kunt u via de knop 'Subscribe' per e-mail of sms op de hoogte worden gehouden.
 
Uiteraard werken wij hard aan een oplossing. Zodra deze is gevonden zullen wij u opnieuw informeren.
8 Opmerkingen
Maria Est
CONTRIBUTOR ***
door Maria Est

Is er een storing? Ik  krijg IIS Windows server ipv administratie. eAccounting

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Is er een storing? Mijn bankkoppeling met Bunq bank werkt niet meer sinds gisteren. Er worden geen mutaties meer opgehaald sinds gistermiddag. 

Toon
CONTRIBUTOR *
door Toon

Goedemorgen,

Het inlezen van MT940 bestanden bij de bank lukt niet bij verschillende administraties. 

Op t moment dat een poging wordt gedaan komt de melding dat de foto’s worden beoordeeld ??

is er een storing?

apvandam
CONTRIBUTOR **
door apvandam

Kan in e-accounting schijnbaar geen inkoopfactuur aanmaken, blijft hangen, met de mededeling ' op achtegrond wordt boeking verwerkt'. Via app op smartphone zie ik inmiddels de factuur dubbelgeboekt, via de computer probeer ik de factuur te benaderen, maar ook dat lukt niet. Storing ?

fransje
CONTRIBUTOR *
door fransje

Kan al een aantal dagen geen MT940 bestanden uploaden bij alle administraties. Wanneer wordt dit eindelijk eens opgelost, zo kom ik vreselijk achter met mijn werk. Een slechte service van Visma!

Nicolaas
CONTRIBUTOR *
door Nicolaas

Kan deze morgen niet op  mijn Visma online komen

pjakobs
CONTRIBUTOR **
door pjakobs

Managers krijgen alleen de tegel "taken" te zien in Talent. Voor de rest is niets zichtbaar, ook niet in het hamburgermenu. Bij autorisaties staan nog wel alle rechten aangevinkt.

SimoneWaterdrinker
CONTRIBUTOR *
door SimoneWaterdrinker

Is er een storing? De Talent app werkt niet meer.