Mina produkter
Hjälp

Så här organiserar du dina produkter och grupper

22-03-2019 11:09 (Uppdaterad 16-03-2022)
  • 0 Svar
  • 0 gilla
  • 2325 Visningar

Nedan förklarar jag hur du kan se till att du enkelt hittar till communityområden för de produkter du använder. 

 

När du loggar in på Visma Community kommer du till din startsida. I högerkanten hittar du Mina produkter respektive Mina grupper. Det är de områden som vi tror att du är intresserad av baserat på vilka av Vismas produkter och tjänster som ditt företag använder.

 

Mina områden.PNG

 

Om du tycker att du ser för många produkter eller grupper här kan du ta bort några, om du saknar någon kan du lägga till den. Genom att klicka på Se alla produkter respektive Visa alla (under Mina grupper) kommer du till en sida där du kan ta bort och/eller lägga till produkter respektive grupper i listorna.  Jag rekommenderar att du lägger till gruppen Kundgrupp Visma Software om du inte redan har den.

 

Du kan från alla sidor i communityt få upp en lista över dina produkter och grupper genom att klicka på symbolen med de nio prickarna uppe till höger på sidan.

 

Mina produkter.PNG

 

 

Hoppas att du med hjälp av dessa instruktioner lätt kan hitta till relevanta områden i Visma Community.

 

 

Medverkande
Aktuella ämnen

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här