for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Jeg skal legge inn Permisjon ved foreldrepenger på en av våre ansatte i perioden 17/7-21/9, men når jeg lagrer så forsvinner linjen. Lar det seg ikke gjøre å legge inn permisjon tilbake i tid?
Løst! Gå til løsning.
Hei
Testet dette nå og gikk fint hos meg, men bruker du å sette på personbildet til permisjon? eller har den ansatte byttet avdeling i mellomtiden? vet jeg har lest et stad ang. A-melding om at permisjonen skal reg. før den sendes, litt usikker der. Mener å huske at jeg har vært borti en lignende situasjon, tror det hadde med bytte av avdeling å gjøre, men husker ikke helt. Vet ikke om det var noe til hjelp, kanskje hørt med support.
Hei igjen,
Hva mener du med personbildet? Jeg legger den ansatte inn med fraværskode 17 - er ikke det riktig?
Hei Linda
Med personbildet, så mener jeg der du legger inn navn adresse osv. i feltet der det står aktiv, sluttet osv. 🙂
Hei igjen, Mariann
Ååååå...... 😉 Nei, jeg endrer ikke Status fra Aktiv til Permisjon når den ansatte er i permisjon - skal jeg gjøre det da?
Jeg gjør ikke det, for vi fører fastlønn mot permisjon. Den kan brukes hvis fastlønn ikke skal utbetales.
Da har jeg dessverre ingen flere råd 🙂
Hei Marianne,
Det er ingen av de som har byttet avdeling, så dette må jeg nok ta videre til support. Men takk for svar 🙂
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.