Mine områder
Hjelp
Eivind Pedersen2
CONTRIBUTOR *

Import av transaksjoner - knapp borte

av Eivind Pedersen2

På en av våre kunder imorterer jeg transaksjoner via fil fra SmartDok. Jeg har brukt gammel versjon av Payroll til lønnskjøringen, og det har aldrig vært problem med importen de siste par årene. Nå er knappen for import borte, og når jeg søker i ny versjon av Payroll så åpner den bare gammel side og ikke guiden for import. Hva i alle dager har skjedd med importmuligheten?? Er det en feil eller er denne muligheten fjernet? Dersom den er fjernet, har dette vært varslet noen sted som jeg ikke har fått med meg? Utrolig frustrerende med endringer Visma har gjort den senere tid og manglende mulighet til å ringe support sånn som tidligere. Jeg ikke er intressert i å betale hundrevis for påbegynt 20 minutter for slike type spørsmål. Noen som har tips eller kan hjelpe meg?

2 SVAR 2
Godkjent løsning
Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset (Oppdatert ‎15-05-2024 09:21 av Ørnulf Lindset )

Hei, du kan importere transaksjoner til lønnskjøringen i fra steget "Se gjennom" og velger "Variable transaksjoner" - høyreklikk i tabell-delen av vinduet og velg "Importer transaksjoner" så tror jeg du får gjort det samme som du har gjort tidligere.

Skjermbilde.JPG

Eivind Pedersen2
CONTRIBUTOR *

av Eivind Pedersen2

Takk for hjelpen. Da fikk jeg filen inn uten stopp eller feilmeldinger.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"