Mine områder
Hjelp

Versjon 18.00 av Document Center

av Svein Holanger

Her kommer en oversikt over nyhetene i denne versjonen. Versjonen ble levert 15. juni 2023.

Sett inn konteringslinje

Nå er det mulig å legge inn en ny konteringslinje midt i konteringsgriden. Dette gjøres ved å høyreklikke for så å velge «Sett inn» før eller «Sett inn etter». Du kan også bruke en hurtigtast: CTRL+i setter inn en ny linje før den linja du har valgt. CTRL+Shift+i setter inn en linje etter den du har valgt. For å sette inn en ny linje til slutt i tabellen, kan du bruke hurtigtasten CTRL og +.

Hovedverktøylinje er flyttet

Vi har flyttet verktøylinjen til under dokumentlista. Vi mener det er mer naturlig å ha den der siden den utfører oppgaver på dokumentene.

PDF-redigeringslinje er delvis skjult

Noen brukere syntes at verktøylinja for PDF-visningen skjulte for mye av dokumentet. Nå har vi delvis skjult den, slik at dokumentet synes bedre. Ved å peke på linja, dukker den opp igjen.

Sum MVA lagt til på statuslinjen

Den viser summen av MVA på linjene du har i konteringsgriden

En ny versjon av standard PDF-viser er lagt til

Vi oppdaterer alltid til siste versjon av standard PDF-leser, sånn at den fungerer best mulig.

Diverse feilrettinger

Se Release notes

3 Kommentarer
FruNystad
CONTRIBUTOR **
av FruNystad

Nå er beløpene i de to kolonnene i dokumentsenteret ( beløp og beløp eks.mva) like,stemmer det ???

larsandre
CONTRIBUTOR *
av larsandre

Hei. Jeg finner ikke versjon 18 under nedlastinger, stemmer det?

av Svein Holanger

Nå skal versjon 18.00 være tilgjengelig under nedlastning.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"