Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
Om Visma Community
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Sara Malm
  • 0 Svar
  • 0 Liker
  • 4488 Visninger

Du kan motta varsler på det du ønsker av innhold, når du ønsker. I tillegg kan du velge å bokmerke artikler og diskusjonsinnlegg.

Se video som forklarer hvordan abonnement fungerer

Hva kan jeg abonnere på?

Du kan abonnere på tre nivåer:

• Per fane: Alt nytt innhold i de ulike fanene innenfor et fag- eller produktområde, som Diskusjon, Idéer, Brukertips, Nyheter og/eller Kurs.
  • Per kategori: Du kan abonnere på ulike kategorier innenfor Diskusjon, Idéer, Brukertips og Nyheter, for eksempel "Versjonsnytt" eller "kurs" under Nyheter.
  • Per tråd/innlegg: Du kan velge å abonnere på én diskusjonstråd, idé, nyhet, eller ett brukertips som du ønsker varsling på

Hvordan abonnere på det jeg vil ha informasjon om?

1. Trykk på sirkel-symbolet oppe til høyre på det innholdet du ønsker
  2. Velg Abonner

Standardvarsling er “med én gang”, dette kan justeres under Abonnementer og Bokmerker -> innstillinger for varsler.

abbonere.png

Abonnere på kategorier

Ved å abonnere på kategorier så kan du motta informasjon om et tema. Eks: Hvis du kun ønsker informasjon om kurs kan du abonnere på kategorien kurs.

Hvordan?

1. Trykk på kategorien du ønsker
  2. Klikk på Abonner i teksten som kommer opp på toppen av siden

kurs.JPG

Abonner_kategori.JPG

Kan jeg regulere hvor ofte jeg får varslinger? 

Ja, du kan regulere hvor ofte du ønsker å motta abonnementsvarslinger fra Community under Innstillinger for varlser. Her kan du velge å motta varsler med én gang (standard), daglig eller ukentlig. 

Kan jeg fjerne abonnement? 

Ja, dette gjør du enkelt i Innstillinger under Abonnementer Og Bokmerker eller ved å klikke på sirkelen oppe i høyre hjørne på det du abonnerer på og velge Avslutt abonnement.

Les mer om abonnement i "Hjelp"