Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
(updated by Sara Malm VISMA ‎16-01-2018 13:11 )
Visma Mamut AS
  • 0 Svar
  • 0 Liker
  • 1468 Visninger

Se våre ofte stilte spørsmål fra foreninger.

Hvordan importerer jeg data fra et annet system til Visma eAccounting?

Du kan importere både kunder, artikler, leverandører og kontoplan til Visma eAccounting. Dette gjør du under Innstillinger - Import og eksport. Les mer her. 

Hvordan fungerer integrasjonen mellom Visma eAccounting og KlubbAdmin?

Integrasjonen til KlubbAdmin aktiveres inne i Visma eAccounting under Innstillinger - Firmainnstillinger. Se guide for detaljert beskrivelse.

Kan jeg bruke tjenesten bankintegrasjon når jeg har integrasjon med KlubbAdmin? 

Du kan ikke bruke bankintegrasjon med samme bankkonto som du bruker for import av betalinger fra KlubbAdmin. Det er riktignok mulig å bruke bankintegrasjon med en annen bankkonto

Hva må gjøres i Visma eAccounting ved bytte av kasserer?

Ved bytte av kasserer må ny adminbruker legges opp i Visma Online. Klikk her for mer info. 

Hvordan oppretter jeg en mal for bokføring/konteringer?

Under Innstillinger - Boføringsforslag kan du opprette egne maler for konteringer. Klikk på "Nytt bokføringsforslag" oppe til høyre og legg inn beskrivelse og kontoer. Når du eksempelvis skal føre et bilag under Bilagsoversikten kan du hente opp dette bokføringsforslaget. 

Hvordan legger jeg inn inngående saldo? 

Du finner en knapp for "Inngående balanse" under Innstillinger - Regnskapsår. Klikk her for detaljert beskrivelse. 

Hvordan kommer jeg i gang med Visma eAccounting? 

Se vår guide "Kom i gang med Visma eAccounting for lag & foreninger". 

Hvor finner jeg informasjon om kurs for Visma eAccounting?

Klikk her for å se introduksjonsvideo og lese mer om våre kurs.