Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Fakturakladd = Ordre?

av Anonymous

Hei

Har noen erfaring med faktura kladd som "erstatning"  for en ordre utskrift hvor kunden kan kvittere

for f.eks varer hentet i butikk/ekspedisjon. Kan den skrives ut og hva står det som heading? før den er godkjent som fakturerbar?

13 SVAR 13
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan ligger vi an i forhold til dette? Vi har en kunde som vi nå må lage ordrebekreftelser for i Visma Business på egen tid fordi denne funksjonen er forsvunnet. Det er ikke en løsning vi kan holde på med i lengden, trenger derfor svar om når vi kan forvente at dette gjøres noe med, ellers må vi få kunden over på et annet fakturaprogram snarest.

av Svein Holanger

Hei. Det er dessverre ikke klart enda.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg finner ikke at det er et valg om forhåndsvis ordre(pdf) som det nevnes ovenfor. Må man gjøre noe med innstillingene ? 

Børre Hjertnes
PARTNER

av Børre Hjertnes

visma snakker om at det kanskje kommer på plass løpet av uken. de jobber med saken

Børre Hjertnes
ØkonomiBistand Sør AS
bh@okonomibistand.no
tlf +47 91789193
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er det noen plan på når ordrebekreftelse blir klart i Webfaktura?

av Linda Janet Olsen

Jeg har en kunde som benytter seg av ordrebekreftelser. I noen tilfeller skriver de disse ut på engelsk. Problemet er at selve overskriften "ordrebekreftelse" kommer på norsk. Er dette noen som kan ordnes?

av Svein Holanger

Ja, det er riktig. Denne varienten er en veldig enkel håndtering av ordre, og selve PDF-en innholder litt rare data i henhold til bl.a fakturadato. Derfor turte jeg ikke nevne dette 🙂

Men bruk den gjerne hvis den er bra nok. Senere vil vi lage noe som er bedre.

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

Er inne på Web faktura nå, og testet en faktura

Før du fakturerer ut er det et valg om "forhåndsvis ordre(pdf)"  da får den tekst Ordrebekrefelse.. 

denne kan lagres og så sendes på mail feks? 

Fakturaen legger seg i Fakturakladd, og kan vel da hentes opp når den skal faktureres og sendes?

 

av Svein Holanger

Hei

Ett år har gått siden jeg sa "snart", men vi har enda ikke klart å levere det. Vi ser fortsatt at dette er funksjonalitet vi ønsker i WebFaktura, men kan ikke love dere dette en fast dato enda. Men vi håper å få de i julepresang i år 🙂

-Produktsjefen

Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

det samme lurer jeg på?

har en kunde som ønsker å kunne sende ut et tilbud/ordre for godkjenning før fakturering

Når kommer det?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Vi har også kunder som er avhengig av å skrive ordrebekreftelser. Er dette snart på plass? 

Liv Ingrid Nakken Øverås
CONTRIBUTOR ***

av Liv Ingrid Nakken Øverås

Hei.

Vi har også en klient som vurderer web-faktura, men som er avhengig av å kunne kjøre ut ordrebekreftelse. Tror du dette kommer snart?

 

Godkjent løsning
Svein Holanger
VISMA

av Svein Holanger

Hei

Vi jobber med nettopp dette. Vi ønsker å legge til funksjonalitet for å sende ut disse kladdene som en ordrebekreftelse. Håper å ha dette klart om ikke så alt for lenge.

-Produktsjefen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"