Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Support H&L Lønn 5

av Anonymous

Jeg har tidligere rettet supporthenvendelser til Aditro på Min side https://kundesider.aditro.com/ Når jeg går inn der får jeg ikke laget ny supporthenvendelse. Hvor skal jeg rette henvendelsen nå etter beslutningen om fusjon med Visma Software?

4 SVAR 4
Kent Elverum
VISMA

av Kent Elverum

Hei igjen Asbjørn.

Årsoppgjørsveiledningen som har blitt distribuert tidligere år har ikke blitt distribuert i forbindelse med denne årsavslutningen. Årsaken til dette er at det gamle årsoppgjøret ikke eksisterer slik det tidligere har gjort, noe som har medført behov for en omskriving og omlegging av denne dokumentasjonen.

Vi har imidlertid publisert en kjørejournal for årsavslutningen, denne kan lastes ned på våre kundesider. Kjørejournalen beskriver hvilke oppgaver som bør utføres i forbindelse med årsavslutningen, og hvilke menyvalg i Huldt & Lillevik Lønn som skal benyttes for å utføre hver oppgave. 

For mer utførlig beskrivelse av hvordan enkelte punkter knyttet til årsavslutningen utføres i Huldt & Lillevik Lønn henviser vi til produktet "Oppslag Lønn". Dette er et webbasert oppslagsverk som gir svar på hvordan forskjellige problemstillinger kan løses i Huldt & Lillevik Lønn, og det gis en praktisk fremstilling av hvordan du behandler ulike funksjoner og oppgaver i systemet. 

Du kan lese mer om "Oppslag Lønn her: http://www.huldt-lillevik.no/kompetanse/huldt-lillevik-oppslag/

Med ønske om en god årsavslutning.

Mvh, 

Kent Elverum

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Tidligere år har vi kunnet laste ned en brukerveiledning for Årsoppgjør i H&L Lønn 5. Er det tilgjengelig, eller vil det bli det? Finner ikke noe på Aditros sider, og heller ikke noe her på Community

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous
 
Kent Elverum
VISMA

av Kent Elverum

Hei Asbjørn.

 

Supporthenvendelser til Huldt & Lillevik Support kan nå sendes via e-post til support.hl@visma.com.

Du kan fortsatt også ringe nummer 09102 for å komme i kontakt med vår support.

Dette ble for øvrig også kommunisert i informasjon sendt ut via nyhetsbrev til kunder i november, 

 

Vi ser frem til å høre fra deg.

 

Mvh,

Kent Elverum

Director Huldt & Lillevik Delivery

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"