Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

mine innlegg og spørsmål i forumet

av Anonymous

Hei, hvor finner jeg mine innlegg og spørsmål i forum/community ? spørsmål blir besvart og det er ok å kikke tilbake og se dette.

 

kai

9 SVAR 9

av Helga Marie Auran

Hei Kai:)

Beklager ser jeg helt glemte vedlegget, lagt ved nå. Kan du ta en titt på vedlegget lengre opp og se om du nå finner dine innlegg?

Skjønner du er ute etter spørsmålene du har sendt inn, og disse skal du kunne finne på Min Side. Men det kan sikkert være litt forvirrende når andre personers innlegg dukker opp under "mine innlegg". Men det er da kun når andre har vært innvolvert i dine tråder.

Legger også ved et bilde av hvor du finner disse i Mamut Community her.

En mager trøst at dette er enklere og mer selvforklarende i ny løsning....

Hvis du ikke finner de nå så kontakter jeg deg så vi får funnet ut av det:)


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, beklager men jeg tror du misforstår... hehe

jeg leter etter de spørsmålene jeg har sendt inn i forumet jeg leter etter. mange har svart fornuftige spørsmål på dette, men jeg husker ikke lenger hvor de befinner seg, ei heller i hvilket forum de er i.

det er naturlig i et forum å ha alle sine personlige spørsmål liggende kronologisk og med link til svar. men det er ikke tilfelle her.

 

finner rett og slett ingenting.. Ta gjerne og fjernstyr min pc på oppfordring, mulig jeg misforstår.

 

 

mvh

Kai

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, finner ikke vedlegget...? 

av Helga Marie Auran

Hei,

Du må trykke på "Min Side" i menyen og da vil du ha ca midt på siden ha "Mine siste innlegg" som viser alle trådene du har vært innvolvert i på Visma Software Community.

Vedlagt er bilde av hvor du finner dette.

Men...om det er tråder du har vært involvert i i eAccounting du leter etter så vil du ikke finne disse her, iom at det er Mamut Community. Mamut Community finner du her: https://community.visma.com/no/mamut/

De har "Mine siste innlegg" oppe til høyre på Min side.

Jeg får desverre ikke flyttet spørsmålet ditt om eAccounting iom at det er en del av en forumtråd og ikke en hel tråd, men kopier og lim inn spørsmålet ditt her: https://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/forum/Brukerforum-Visma-eAccounting...

Forstår godt at det blir forvirrende med flere ulike profilsider og ulike Communities å forholde seg til. En glad-nyhet ifht det er at vi jobber med å få på plass en ny felles løsning på tvers av alle Visma-selskap som gjør Community bedre og mer brukervennlig.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

Jeg fant ikke noe egnet forum for dette spørsmålet, så jeg prøver her.

jeg mottok både en faktura og en kreditnota fra samme leverandør. jeg kjedet kreditnota med faktura og beløpet jeg skulle betale ble da lavere enn opprinnelig faktura. Dette er gjort i Visma eaccounting. Jeg klarte likevel å betale den opprinnelige fakturaen hvor kreditnota ikke var trukket fra.

hvordan fører jeg dette i eaccounting da kasse/bank ikke lenger stemmer overrens med kontoutskrift.

 

betløpet på faktura var 6491,98 og kreditnota var på 137,50 (total beløp med kreditnota som skulle vært betalt er 6354,48)

Jeg betalte altså inn 6491,98

 

på forhånd takk.

kai

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, finner fortsatt ikke noe... kan du si hvor og under hvlke meny/knapper?

av Helga Marie Auran

Hei Kai,

At det ikke var noe historikk har du helt rett i. Lå inne en max på 3 her ser jeg...Har gjort en endring av oppsettet nå.

Denne viser nå alle tråder du har vært involvert i uavhengig av antall. Den viser både de du har startet og de du har vært involvert i.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

hei, der finner jeg bare ditt svar på mitt sprsmål, ingen historikk der...

er det et annet sted jeg kan se alle mine spørsmål i formumet?

av Helga Marie Auran

Hei,

Disse finner du på Min side under Mine siste innlegg.


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"