Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

webinar

av Anonymous

Hvorfor er det frist kl. 14:00 dagen før et webinar?

10 SVAR 10
Godkjent løsning
Tone Kristiansen
VISMA

av Tone Kristiansen

Hei Geir

Webinaret som var satt opp i dag, ble dessverre avlyst.

Håper du har mulighet til å være med på et i nærmeste framtid.

Det er satt opp 3. september og 16 september. Du kan melde deg på her:

Link til webinar oversikt

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Eg har meldt meg på webinar onsdag 27.08.2014 kl 09.00, men har ikkje mottatt påloggingsinformasjon.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei og god morgen Jorunn.

Jeg sender påloggingsinformasjon til deg på mail nå.

Godkjent løsning
Jorunn Lund
CONTRIBUTOR *

av Jorunn Lund

Hei! 

Jeg har ikke mottatt påloggingsinfo til webinar vedr autoinvoice torsdag 21. kl 9. Er sikker på at jeg meldte meg på.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hejsan!

Inbjudan till webinar är sänt till er e-postadress.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei!

Jeg har også medlt meg på webinar i dag kl 0900, men ikke fått pålogggingsinformasjon...

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei! Jeg mener jeg har meldt meg på et webinar nå kl. 9. Visma Severa. Jeg har ikke fått påloggingsinfo. Skal det egentlig komme på mail?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen og god morgen!

Da har jeg sendt deg invitasjon til webinar, håper det faller i smak og at du finner det nyttig.

Hva "Marker som svar" angår så er det en funksjon vi ansatte kan benytte oss av om det er flere kunder som gir svar på et spørsmål og det ene svaret er mer korrekt enn de andre.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Mange takk for svar. Jeg har sendt deg en e-post og så håper jeg å benke meg foran pc'en i morgen tidlig.

Flott løsning med Visma Community. Mye bra info på et sted, og fint å kommunisere på denne måten.

Hva betyr "Marker som svar" i din rubrikk?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Kjell!

Vi har satt en frist for påmelding til klokken 14:00 dagen før aktuelt webinar for å ha litt tid til å gå gjennom deltagerlister, sende ut invitasjoner osv. Det hender vi får henvendelser som kunden vil ha svar på i forkant av et webinar og da er det fint å ha litt tid på seg. Ønsker du å sette deg opp på et webinar som er i morgen? I så fall skal vi nok klare å få deg med 🙂 Send meg en mail (carine.naess@visma.no) så skal jeg få sendt deg en invitasjon. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"