Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Fakturering prosjekt - Merkelig melding, hva betyr dette ?

av Anonymous

Hei,

Fant ingen videoer eller artikler som sier noe om hva jeg har gjort feil her så jeg prøver her inne.

Skal lage en faktura basert på en timeseddel som overført til prosjekt som vist her. 

i det jeg skal starte fakturaveiviseren så får jeg bare opp meldingen (som vist på bilde) 

"Det finnes ingen linjer å fakturere" 

Noen som vet hva jeg kan ha gjort feil ? 

Takker for tips om å få meg på rett spor her 🙂

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

 

For at du skal kunne benytte denne funksjonen: Viderefakturering basert på innkjøp og timeregistrering, må du ha knyttet dinne innkjøp / timeregistreringer mot det aktuelle prosjektet. Kun Innkjøp og timesedler knyttet (mot prosjektet vil kunne viderefaktureres ved hjelp av denne funksjonen.

 

Du knytter et inkjøp mot et prosjekt ved å velge prosjektet i nedtrekksmenyen for prosjekt øverst til høyre i innkjpet. Ser du ikke denne nedtrekkslisten må du skru på dette i brukerinnstillinger for innkjøpt.

 

I timeregistreringsmodulen knytter du timelinjene mot aktuelt prosjekt og marker for at den er overførbar til prosjekt og knytter timelinjen mot ønsket produkt. Deretter overfører du timeseddelen til prosjeketet ved hjelp av overfør til Ordre/Prosjekt knappen.

Etter at timeseddelen er overført til prosjektmodulen har du muligheten til å viderefakturere basert på dine overførte timer.

 

Med vennlig hilsen

Tobias

Mamut support