Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feil sone på arbeidsgiveravgift etter oppdatering

av Anonymous

På lønnskjøring etter oppdatering i desember, så havnet pensjon og refusjon sykepenger på aga sone 1 og ikke sone 4 som resterende ved innsending av a-melding. Jeg får ikke korrigert a-meldingen og etter en chat med dere fikk jeg melding om at jeg må vente på neste versjon av Mamut for å korrigere dette. Jeg har en dialog med skatteoppkreveren om at jeg har betalt inn annet beløp enn det som a-meldingen sier, og de ser også at jeg har rapportert i sone 1, men det er mye automatikk hos de så det er mulig det vil gå ut purringer likevel.

Når ser dere for dere at dere har en løsning på dette problemet?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

 Hei, er det noen som har noe svar å gi her?

av Anders Johansen

Hei,

 

Vi jobber med en ny versjon av Mamut hvor dette skal være løst.

Det bør ikke være lenge til den er klar, og så fort den er det så vil vi legge ut link til nedlasting og info under Nyheter her i Community.

 

Til neste gang anbefaler jeg deg å ta direkte kontakt med vår support for raskt svar.

support@mamut.com / 815 55 470

 

Mvh

Anders /Mamut


Med vennlig hilsen,
Anders/Mamut
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Godkjent løsning
Line Salvesen
VISMA

av Line Salvesen

Hei!

 

Det har nå kommet en ny versjon som løser dette. Mer informasjon og link til nedlasting finnes her: https://community.visma.com/t5/Nyheter-i-Mamut-One/Service-release-av-Mamut-One-versjon-23-0-1149-er...

 

Mvh Line Salvesen

Senior supportkonsulent, Mamut support