Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Mamut online

av Anonymous

Etter å ha foretatt re instalasjon på pc så får jeg feilmelding om at jeg må koble fra forbindelsen til mamut online før jeg kan tilbakeføre kopien Problemet er at jeg ikke veit hvordan dette gjøres når jeg ikke kommer inn i programmet. Har noen en løsning på dette?

Jeg bruker E3

Mvh

Arild Berentzen

4 SVAR 4

av Anders Johansen

Hei Aleksandra,

Kunne du gitt meg kundenummeret deres samt e-postadressen din?
Da kan jeg finne dere i systemet og få teknisk til å sjekke hva som er feil.


Mvh
Anders 


Med vennlig hilsen,
Anders/Mamut
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Etter installasjon av ny versjon av Mamut Buisniss software fungerer ikke Mamut Online. Får feilmelding:

502 - web server received an invalid response while acting as gateway or prowy server.Therre is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server(while acting as gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.

 

Mvh Aleksandra

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

arild.berentzen@nax.no

av Anders Johansen

Hei Arild,


Her må vi sende deg en mail med et såkalt script for å fjerne denne koblingen.

Fint om du kan svare på denne henvendelsen med e-postadressen din så jeg kan sende deg en løsning der.

Hvis ikke må du gjerne ringe oss på 815 55 470, så kan vi hjelpe deg over telefon.


Mvh
Anders 


Med vennlig hilsen,
Anders/Mamut
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community 🙂